  • 1. Data: 2004-11-07 09:47:33
    Temat: mBank i rachunek
    Od: "Jacek" <j...@s...vectranet.pl>

    Jak mam podawac nazwe banku, jezeli druga strona chce mi przelac pieniazki:
    BRE Bank SA czy poprostu MBANK?? I czy to wszystko wystarczy: nazwa banku
    oraz numeru rachunku?

  • 2. Data: 2004-11-07 09:56:47
    Temat: Re: mBank i rachunek
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@s...vectranet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak mam podawac nazwe banku, jezeli druga strona chce mi przelac
    pieniazki:
    > BRE Bank SA czy poprostu MBANK?? I czy to wszystko wystarczy: nazwa banku
    > oraz numeru rachunku?

    nic nie musisz podawac.
    BRE wydzial bankowosci elektronicznej
    numer jest najwazniejszy

  • 3. Data: 2004-11-07 09:58:59
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Jacek napisał(a):
    > Jak mam podawac nazwe banku, jezeli druga strona chce mi przelac pieniazki:
    > BRE Bank SA czy poprostu MBANK?? I czy to wszystko wystarczy: nazwa banku
    > oraz numeru rachunku?

    Nazwa banku jest zbędna (i tak nie ma jej gdzie wpisać). W zamian
    wypadałoby podać nazwę odbiorcy.

  • 4. Data: 2004-11-07 13:44:13
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

> [...]
    > pieniazki:
    > BRE Bank SA czy poprostu MBANK?? I czy to wszystko wystarczy: nazwa banku

    Oddział banku jest zakodowany w numerze rachunku, dlatego na formularzach
    przelewu nie ma już miejsca na nazwę banku. Jeżeli musisz ją wpisać na innym
    dokumencie to wpisujesz:
    BRE Bank SA, Wydział Bankowości Elektronicznej Łódź

    Pozdrawiam

    Marek

  • 5. Data: 2004-11-07 14:18:53
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>