  • 1. Data: 2002-07-20 20:54:58
    Temat: mBank + ZUS = ServerTooBusy
    Od: "Maras" <M...@w...pl>

    cześć,
    powyżej moje proroctwo... co prawda jeszcze to się nie stało, ale
    przepowiadam, że tak będzie.
    Bardzo zdziwiło mnie, że definiując przelew na ZUS nie mogę podać daty
    wykonania. Co za tym idzie, muszę go wklepać w dniu w którym chcę obciążyć
    konto... a więc 10 każdego miesiąca :-)
    Dlatego też przepowiadam wielkie kłopoty w korzystaniu z mBanku 10 każdego
    miesiąca. Dlaczego mBank tak postąpił ??? Nie wiem, może chcą sobie
    zafundować testy wydajnościowe serwarów czy co ?

    Maras