    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [mBank] Juz po liftingu
    Date: Sun, 14 Jun 2009 10:09:25 +0200
    Sender: a...@i...nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Zalogowalem sie i mam mieszane uczucia. Zapewne przyzwyczaje sie do tego jak
    do poprzedniej wersji, ale skoro byly robone tak glebokie zmiany to nie
    rozumiem dlaczego nie stworzono ekranu na ktorym bylyby podsumowane
    wszystkie informacje:
    - rachunki biezace: saldo + dostepne srodki
    - lokaty: przynajmniej suma
    - inwestycje: fundusze, papiery wartosciowe
    - kredyty: przyznany + wykorzystany dla OD lub kwota do splacenia dla
    ratalnych
    - karty kredytowe: limit przysnany + wykorzystany
    - emerytura: saldo OFE, saldo IKE.
    Wiele bankow ma takie ekrany i nie ukrywam, ze mi to pomaga.
    Nie poprawiono tez wyswietlania informacji o funduszach inwestycyjnych. Na
    glownym ekranie widoczne jest saldo funduszy + IKE, jak sie wejdzie w
    szczegoly to juz tylko informacje o funduszach inwestycyjnych, zeby
    sprawdzic w IKE trzeba wybrac w menu glownym Emeryture.
    Ciagle oczywiscie brak jest wnioskow o otwarcie rachunku i zamowienie karty
    debetowej. Byc moze ergonomia zostala poprawiona, ale jak dla mnie te cale
    zmiany to maly deszcz z duzej chmury...

    MK