  • Data: 2004-04-06 19:20:57
    Temat: [lukas] czy brał ktoś kredyt hipoteczny
    Od: "Kuba, Łódź" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    przymierzam się (od jakiegoś czasu) do wzięcia kredytu hipotecznego w Lukas
    Banku. Czy ktoś z Was miał do czynienia z tym kredytem? Nasłuchałem się
    opowieści dziwnej treści od sąsiadów moich rodziców, że ktoś tam z ich
    rodziny wziął, po 4 miesiącach przysłali mu jakiś aneks do umowy. Ponoć
    kredyt stał się tragicznie drogi i musiał brać kredyt w PKO BP, żeby spłacić
    tamten. O co mogło chodzić? Mam spore obawy. Ewentualnie jaki bank polecacie
    do hipotecznego na zakup mieszkania. Moje warunki to:
    - szybkie załatwienie kredytu i szybki przelew gotówki
    - jak najmniej papierów
    - honorowanie umów o dzieło jako udokumentowanego źródła dowodu (np. na
    podstawie przedstawionych PIT-ów)

    Z góry dzięki i pozdrawiam

    Qba