  • Data: 2004-04-07 13:50:33
    Temat: Re: [lukas] czy brał ktoś kredyt hipoteczny
    Od: "Adam Sierzputowski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja nie miałem żadnych problemów. redyt co prawda nie 7 a 14 dni ale bez
    problemów. Natomiast twój opis przypomina mi moją sytuacje z Kredyt Bankiem.
    Tam mi własnie obiecano że dostane nawet więcej niż chce, a jak złożyłem
    papiery to zaproponowano mi połowe

    Załatwiane w w-wie na marszałkowskiej lukas i KB są na przeciwko siebie po
    dwóch stronach ulicy,nie pamiętam dokładnie adresu.
    Jedyna wada kredytu lukasowego to brak możliwości przewalutowania. NIestety
    tylko złotówki:-(