  • 11. Data: 2011-02-08 20:31:44
    Temat: Re: lokaty bez belki - gdzie najlepsze i mozliwość załozenia kilku
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-02-08 21:24, jk pisze:
    > Nikt nie napisał o Polbanku, Mocno Oszczędzające 4,75%. Można założyć
    > na pewno 3 konta, być może 6, nie wiem czy są jakieś warunki żeby mieć
    > 6.

    Co do 6. Była (nie wiem czy nadal jest aktualna) promocja warunkująca
    założenie 6 kont od podpisania cyrografu na przelewanie wynagrodzenia.

  • 12. Data: 2011-02-08 20:50:06
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 08 Feb 2011 21:27:31 +0100, XYZ napisał(a):

    > Efekt skali :)

    Przy takiej skali, by to miało znaczenie, to się negocjuje indywidualne
    warunki private bankingu ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2011-02-08 20:53:27
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 08.02.2011 21:50, Borys Pogoreło wrote:

    > Przy takiej skali, by to miało znaczenie, to się negocjuje indywidualne
    > warunki private bankingu ;)

    A w ramach bonusu prestiżowe opłaty ładnie obniżają efektywne
    oprocentowanie :)

  • 14. Data: 2011-02-08 23:03:12
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    spammtrapp wrote:

    > Co do 6. Była (nie wiem czy nadal jest aktualna) promocja
    > warunkująca założenie 6 kont od podpisania cyrografu na
    > przelewanie wynagrodzenia.

    Już jej nie ma :-(
    Nie zdążyłem założyć na wszystkich domowników...

    witrak()

  • 15. Data: 2011-02-09 17:42:15
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-02-08 21:50, Borys Pogoreło pisze:

    > Przy takiej skali, by to miało znaczenie, to się negocjuje indywidualne
    > warunki private bankingu ;)

    Który czasem jest gorszą ofertą niż to co oferują nieprestiżowe, niszowe
    banki. Na status "VIP'a" ;) dość łatwo się załapać jeśli chodzi np.
    karty kredytowe czy inne usługi na których bank ewidentnie zarabia, w
    przypadku depozytów ciężko cokolwiek uszczknąć ponad standardowe oferty.

    pozdrawiam

  • 16. Data: 2011-02-12 07:15:24
    Od: "lokatybezbelki" <e...@p...onet.pl>

    Witam,

    Kilka przykładów:

    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

    Pozdrawiam.

  • 17. Data: 2011-02-12 07:28:49
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"lokatybezbelki" wrote
    >Witam,
    >Kilka przykładów:

    W d.... se wsadź takie strony i rady. Tu chodzi o opinię użytkowników.

  • 18. Data: 2011-02-12 07:28:55
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-02-12 08:15, lokatybezbelki pisze:
    > Witam,
    >
    > Kilka przykładów:
    >
    > http://lokatybezbelki.w.interia.pl/
    >
    > Pozdrawiam.

    Gdybyś tam miał zestawione aktualne nominalne % kilkunastu lokat z
    kapitalizacją dzienną, to ta stronka może byłaby coś warta, a tak - jak
    "wprawka z rachunków ucznia 5 klasy"

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 19. Data: 2011-02-12 07:48:21
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-02-06 22:37, yt pisze:
    > witam
    >
    > możecie coś polecić? zalezy mi na załozeniu kilku lokat bezbelkowych z
    > mozliwie najwyzszym oprocentowaniem

    Ja polecam Meritum (4,5%, liczba lokat nieograniczona), a jak chcesz
    zdywersyfikować pomiędzy różne banki to jeszcze Eurobank (4,05%, maks.
    15 rachunków oszczędnościowych).

    pozdrawiam

  • 20. Data: 2011-02-12 09:56:20
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Piotr wrote:

    > Ja polecam Meritum (4,5%, liczba lokat nieograniczona), a jak
    > chcesz zdywersyfikować pomiędzy różne banki to jeszcze Eurobank
    > (4,05%, maks. 15 rachunków oszczędnościowych).

    A ja polecam lokatę "odsetki płatne z góry" w Eurobanku.
    4.5%, trzy miesięce, odsetki o razu idą na konto i też procentują,
    więc efektywnie wychodzi więcej niż 4.55%.

    Pozdr.

    witrak()