  • 1. Data: 2007-12-31 15:01:04
    Temat: Re: lokaty antybelkowe - getin zmiana
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    news:fllghn$1g8$1@news.onet.pl...

    > Tych, którzy liczą tak dokładnie może czekać w tym roku jeszcze jedna
    > niespodzianka. Rok 2008 jest przestępny. Niektóre banki liczą odsetki jako
    >
    > kwota * (stawka_procentowa / 100) * (ilość_dni / 365)
    >
    > a inne jako
    >
    > kwota * (stawka_procentowa / 100) * (ilość_dni / 366)

    Więc aby się przed tym zabezpieczyć, trzeba liczyć /365.

    marekz

  • 2. Data: 2008-01-04 14:08:33
    Temat: lokaty antybelkowe - getin zmiana
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Dotychczas aby na lokacie 14 dniowej uchronic sie od belki
    nalezalo miec 1705zl, wtedy po 14 dniach bylo 2.49 zl odsetek,
    wiec bez podatku.
    Wzroslo oprocentowanie z 3.8 do 4.0 wiec aby byc bez belki
    trzeba zmniejszyc lokaty do 1620zl. (jesli sie nie myle, moze ktos
    potwierdzi).

    a.

  • 3. Data: 2008-01-04 14:28:47
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wzroslo oprocentowanie z 3.8 do 4.0 wiec aby byc bez belki
    > trzeba zmniejszyc lokaty do 1620zl. (jesli sie nie myle, moze ktos

    Tak obecnie dla 1620zl odsetki 2,4854794520547945205479452054795zl po 14
    dniach

    PS
    Coraz wygodniejsze jest lokowanie na kontach oszczednosciowych , przy
    wiekszych kwotach np w BZWBK jest 5,0% co daje 4,05% na czysto. Zakladanie
    kilkunastu lokat po 1620 jest uciazliwe i mniej wygodne. Dodatkowo WBK daje
    mozliwosc nieograniczonej liczby wyplat gotowki w kasie w danym miesiacu i
    jeden przelew.

  • 4. Data: 2008-01-04 14:40:55
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

  • 5. Data: 2008-01-04 14:42:17
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Krzysztof pisze:

> [...]
    > mozliwosc nieograniczonej liczby wyplat gotowki w kasie w danym miesiacu i

    polbank daje 5% bez dolnego limitu kwoty + wiecej niz 1 przelew w
    miesiacu :)

  • 6. Data: 2008-01-05 10:45:30
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    "Wemif" <w...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > Wzroslo oprocentowanie z 3.8 do 4.0 wiec aby byc bez belki
    > trzeba zmniejszyc lokaty do 1620zl. (jesli sie nie myle, moze ktos
    Chłopie, przy oprocentowaniu na poziomie inflacji trzeba nie kombinawać, ale
    jak najszybciej zwiewać do innego banku lub zmienić sposób lokowania
    pieniędzy. Daj sobie spokój z lokatami które dają ci realny zysk (w
    najlepszym wypadku przy kombinowaniu) 0% DOKŁADNIE ZERO PROCENT. ZEROOO!!!!

  • 7. Data: 2008-01-07 14:05:59
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości

    > Więc aby się przed tym zabezpieczyć, trzeba liczyć /365.

    Wcale nie, zdarza się także 360!
    Czemu? Nie pytajcie...

    pozdr
    ~|_.

  • 8. Data: 2008-01-09 21:41:44
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "~|_ukasz" <l...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:fltbju$8s$1@pippin.nask.net.pl...

    > Wcale nie, zdarza się także 360!
    > Czemu? Nie pytajcie...

    Banki potrafią liczyć, 360 dni jako rok rozrachunkowy, to można spotkać
    biorąc kredyt, a nie na lokacie, czy rachunku oszczędnościowym.

  • 9. Data: 2008-01-10 11:52:40
    Od: Krzysztof Mlynarski <k...@W...security.pl>

    Pawel pisze:
> [...]
    > pieniędzy. Daj sobie spokój z lokatami które dają ci realny zysk (w
    > najlepszym wypadku przy kombinowaniu) 0% DOKŁADNIE ZERO PROCENT. ZEROOO!!!!

    To raz.. a dwa.. tak sobie czytam i myślę... nawet gdyby z tych np. 2,50
    zł czysty zysk (po odliczeniu inflacji) stanowił.. ja wiem.. 50 gr.. to
    ile takich lokat musiałbym założyć, żeby zarobić na obiadek z rodziną w
    dobrej knajpie? Nonsens.. naprawdę lepiej poświęcić ten czas na
    zarabianie kolejnych $$$ niż na zakładanie setki (czy więcej) lokat po
    1620 zł :)

    -K.