  • 1. Data: 2002-06-05 11:14:51
    Temat: lokaty
    Od: d...@i...pl

    Hello pl-biznes-banki,

    interesuja mnie krotkoterminowe tj max 6 miesiecy, ze stala stopa,
    niekoniecznie z mozliwoscia przerwania. z tego co widze to
    najkorzystniejsze sa w lucas banku. jezeli ktos ma inne dane, to
    prosze o informacje. interesuje mnie oprocentowanie dla kwoty 10k.

    --
    Best regards,
    darth mailto:d...@i...pl

    Relacje z meczy na zywo, minuta po minucie!!!
    >>> http://link.interia.pl/f15e3

  • 2. Data: 2002-06-08 09:13:32
    Temat: Re: lokaty
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 5 Jun 2002 13:14:51 +0200, d...@i...pl wrote:
> [...]
    > najkorzystniejsze sa w lucas banku. jezeli ktos ma inne dane, to
    > prosze o informacje. interesuje mnie oprocentowanie dla kwoty 10k.

    Proponuje jednak LuKas Bank :-)
    O cos lepszego dla tych kwot to chyba bedzie ciezko.
    Oczywisice koniecznie zakladaj przez inet.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-06-08 18:25:42
    Od: c...@i...pl (Cyb)

> [...]

    > najkorzystniejsze sa w lucas banku. jezeli ktos ma inne dane, to
    > prosze o informacje. interesuje mnie oprocentowanie dla kwoty 10k.

    na dzien dzisiejszy lukas - 3 miesiace, 8,8% stałe.

    pozdarwiam,
    Cyb