  • 1. Data: 2002-09-03 08:49:25
    Temat: linia kredytowa - który bank mi ja przyzna, gdy zlikwiduje konto z linia w Multibanku
    Od: "Weronika Orzel" <w...@h...pl>

    Mam linie kredytowa (zwana pozyczka odnawiana) w Multibanku. Chce zalozyc
    rachunek w innym banku (marmurku), zamykając to w multibanku. Jednak chce,
    by bank przyznal mi tak samo wysoka linie do rachunku. Do ktorego banku mam
    sie zwrocic?

    Wera

  • 2. Data: 2002-09-03 08:51:56
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > by bank przyznal mi tak samo wysoka linie do rachunku. Do ktorego banku

    Pekao SA ???? :-))))))

  • 3. Data: 2002-09-03 09:45:54
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Weronika Orzel" <w...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > by bank przyznal mi tak samo wysoka linie do rachunku. Do ktorego banku

    ING - ja nie mając debetu i rachunek w citi, poszedłem do nich
    zadeklarowałem, że chcę zlikwidować citi i przenieść do nich, wypełniłem
    papierek i po 5 dniach miałem przyznany i uruchomiony debet. uciążliwością
    jest chodzenie do odziału by np. podpisać umowę o świadczenei usług przez
    interenet ;) ale da się przeżyć.

    t.

  • 4. Data: 2002-09-03 09:51:36
    Od: "Weronika Orzel" <w...@h...pl>

    czy w INGu rowniez pobieraja prowizje x% coroczna za linie kredytowa?
    Wlasnie to mnie zdenerwowalo w Multibanku.

    Wera

  • 5. Data: 2002-09-03 09:56:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czy w INGu rowniez pobieraja prowizje x% coroczna za linie kredytowa?
    > Wlasnie to mnie zdenerwowalo w Multibanku.

    Huh - chyba wszedzie daja. Oprocz tego, ze wyzej oprocentowany. JEsli
    zmieniasz bank li tylko dla debetu - to nie wiem czy znajdzioesz lepszy pod
    tym wzgledem bank.

  • 6. Data: 2002-09-03 10:15:19
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Huh - chyba wszedzie daja. Oprocz tego, ze wyzej oprocentowany. JEsli
    > zmieniasz bank li tylko dla debetu - to nie wiem czy znajdzioesz lepszy
    pod
    > tym wzgledem bank.

    WSZEDZIE biora prowizje, tyle ze w niektorych bankach wiecej niz ten 1%,
    wiec jak chcesz placic wiecej (wyzszy %%, czy wieksza prowizja), to... czemu
    nie :-))

    pzd

  • 7. Data: 2002-09-03 18:47:56
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "Weronika Orzel"
    > czy w INGu rowniez pobieraja prowizje x% coroczna za linie kredytowa?
    > Wlasnie to mnie zdenerwowalo w Multibanku.

    jeden procent, minimum 50 zł