  • Data: 2014-07-10 14:30:52
    Temat: limity konta PayU
    Od: "az.anonim" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przejrzałem stronę, wygoooglałem kilka PDFów ale nie znalazłem informacji wprost o
    limitach na koncie PayU. Konkretnie chodzi mi o górne limity dzienne/miesięczne per
    konto.

    Dogrzebałem się do "informacji dla partnerów":
    http://www.payu.pl/sites/default/files/regulaminy_i_
    pliki/Dokumentacja_techniczna_systemu_PayU.pdf

    i tutaj w tabelce w sekcji 2.4 są wzmianki o limicie 7000 dla kart kredytowych (z
    możliwością indywidualnego ustalenia limitów).

    Gdzieś tam na blogach przewijała się też kwota 2500zł/mc ale nie znalazłem
    potwierdzenia na stronie PayU.

    Macie namiary na takie informacje?