  • 1. Data: 2003-06-16 20:57:28
    Temat: [lekko OT] Szukam agenta...
    Od: "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl>

    ...który zapisze mnie do ING-NN - sprawa pilna, bo się boję loterii ZUSu ;-)
    (czy to prawda, że po 7 dniach pracy jak nie zapiszę się do II filaru, to
    ZUS ma prawo mnie "rozlosować"?). Jestem z Wrocławia.

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 2. Data: 2003-06-16 21:18:17
    Temat: Re: [lekko OT] Szukam agenta...
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    > ...który zapisze mnie do ING-NN - sprawa pilna,
    > [...]

    sam sie zapisz
    http://www.ing.pl/u235/navi/12694/style/print

    pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 3. Data: 2003-06-16 21:26:15
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl> napisał w wiadomości
    > ...który zapisze mnie do ING-NN - sprawa pilna, bo się boję loterii ZUSu
    ;-)

    Zapisz się korzystając z formularza na ich stronie www.

    > (czy to prawda, że po 7 dniach pracy jak nie zapiszę się do II filaru, to
    > ZUS ma prawo mnie "rozlosować"?). Jestem z Wrocławia.

    Najpierw wezwą Cię do zapisania się - dopiero potem losują.

    Pozdrawiam,
    Washko