  • 1. Data: 2006-05-03 18:38:33
    Temat: kredyty hipoteczne - ksiazki,opracowania
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    Witam,

    Chialem zglebic tajniki kredytow hipotecznych i szukam ksiazek, opracowac,
    publikacji ktore poruszaja ta dziedzine.
    Mam zamiar poznac jak dziala caly mechanizm, jak banki wybieraja
    poszczegolne opcje i jak to wszystko licza. Nie chodzi mi o dokladnie
    szczegoly ale o czysta teorie tak abym mogl pozniej sam sprawdzic oferte i
    sam policzyc np ile faktycznie mam spalacac i dlaczego akurat tyle raty za
    kredyt.

    Moze znacie jakies pozycje godne polecenia.

    Pozdrawiam
    XYZ

  • 2. Data: 2006-05-03 19:00:04
    Temat: Re: kredyty hipoteczne - ksiazki,opracowania
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > kredyt.
    >
    > Moze znacie jakies pozycje godne polecenia.

    Cokolwiek co traktuje o kredytach. Kredyt hipoteczny to kredyt jak kazdy
    inny, wiec stosuje sie do nich zasady jak do innych kredytów: ocene ryzyka,
    zdolnosc i wiarygodnosc kredytową, zabezpieczenia, wartość pieniądza w
    czasie itd.