    From: Rafał Jeżak <r...@N...gmail.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kredyt na remont
    Date: Tue, 01 Jul 2008 19:03:02 +0200

    cześć,

    potrzebuję wziąć około 16000-18000zł na remont mieszkania, niestety nie
    wiem na na jaki bank się zdecydować. Niestety w mojej miejscowości są
    tylko 'większe' banki, czy w takim wypadku bank, który nie ma siedziby w
    moim mieście udzieli mi kredytu na telefon/przez internet? Co możecie
    polecić? Chciałbym okres spłaty nie dłuższy niż 4-5 lat.

    Druga sprawa to otrzymanie takie kredytu, prowadzę DG od listopada,
    przychód około 1900-2200 netto miesięcznie, czy jeśli nie prowadzę
    przynajmniej rok DG to mam szansę na kredyt? BZWKB na wstępie mi
    odmówił. Chociaż jeśli znajdę jakąś dobrą ofertę to moja mama
    zadeklarowała się, że weźmie na siebie.

    --
    Rafał Jeżak
    rjezak.(at).gmail.(dot).com