  • Data: 2003-08-23 15:06:36
    Temat: kredyt na dom - złotówki czy franki?
    Od: "Pawel" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    Mam zamiar wziaść duzy kredyt na dom( na 13 lub 15 lat). Ostatnio bylam u
    doradcy, ktory doradzil mi kredyt w Hypovereinsbank Bank Hipoteczny w
    walucie CHF - frank oprocentowanie 3,32%
    Jednakże ja zastanawiam sie czy nie lepiej wziasc kredyt w zlotowkach np w
    Kredyt Banku
    Kredyt w frankach wydaje sie tanszy lecz doplacamy gdy bank wyplaca kredyt
    po kursie kupna a gdy splacamy raty sa przeliczane po kursie sprzedazy.
    Tak wiec moze lepsze zlotowki?
    Bardzo cenne sa dla mnie wasze uwagi i doswiadczenie.
    pozdrawiam,