  • Data: 2003-08-23 15:32:42
    Temat: Re: kredyt na dom - złotówki czy franki?
    Od: "z otoczenia bankowego" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witajcie,
    > Mam zamiar wziaść duzy kredyt na dom( na 13 lub 15 lat). Ostatnio bylam u
    > doradcy, ktory doradzil mi kredyt w Hypovereinsbank Bank Hipoteczny w
    > walucie CHF - frank oprocentowanie 3,32%
    > Jednakże ja zastanawiam sie czy nie lepiej wziasc kredyt w zlotowkach np w
    > Kredyt Banku
    > Kredyt w frankach wydaje sie tanszy lecz doplacamy gdy bank wyplaca kredyt
    > po kursie kupna a gdy splacamy raty sa przeliczane po kursie sprzedazy.
    > Tak wiec moze lepsze zlotowki?
    > Bardzo cenne sa dla mnie wasze uwagi i doswiadczenie.
> [...]
    że jest ryzyko takiej odpowiedzi - czy przepowiednia nasza nt. kursu złotego
    dowalut w ciągu najbliższych 10 lat będzie dla Ciebie korzystana, jak
    oprocentowane beda za 2-3 lata kredyty zlotowe...itd itd.
    Trzeba decydować samemu. Oprocentowanie w żł / PLN/ jest już niskie, nie
    będzoiesz napewno spłacal 13 lat /nie wierzę i nie życzę/, oprocentowanie
    będzie spadać -to wszystko są pewniki.
    pzdr