  • Data: 2008-02-20 09:30:59
    Temat: kredyt hipoteczny - kilka pytan
    Od: "Frost" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    No i stalo sie, zaczynamy sie rozgladac za kredytem na mieszkanie... Mniej
    więcej jestem zorientowany ale mam kilka pytan:

    - czy lepiej brać kredyt w banku w którym ma się konto bankowe, czy bank
    wtedy patrzy przychylniej ?
    - jak to jest w koncu z wiekiem kredytobiorcy ? wlasnie sie dowiedzialem ze
    znajome malzenstwo (52 i 53 lata) wzieli kredyt na 230tys na 30 lat, czy to
    jest mozliwe czy moze jest gdzies kruczek ?
    - czy lepiej jednak isc do doradcow, expander? open finance i tam rozmawiac
    ? ile oni sobie biora za doradctwo ?

    Interesuje mnie kredyt okolo 150tys, czy ktos bral ostatnio mniej wiecej
    taki i ma przejscia z jakims bankiem ?

    pozdrawiam

    --
    Dario