    From: "maciej" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kredyt hipoteczny a zdolność
    Date: 28 Jul 2004 15:04:20 +0200

    Witam,

    Mam z pytaniem,

    Chce kupić domek na rynku wtórnym. Koszt
    115 000. Moje zarobki to 1710 PLN brutto
    a żony 1300 PLN brutto. W tej chwili moja żona pracuje na czas określony do
    marca 2005 po którym dostanie umowę na
    czas nieokreślony. Ja także mam umowe na
    czas określony do października 2004. Po
    tym okresie dostane na czas nieokreślony. Realnie stać nas na raty ok 700 PLN
    (+/-15%). Mamy wkład własny ok 16000 PLN. Bylismy w PKO niestety mimo szansy
    dostania kwoty 100000 nie mamy umow na czas okreslony. Moje pytanie czy mamy
    szanse na otrzymanie
    jakiegokolwiek kredytu (hipotecznego)?

    pozdrawiam,
    Mac