  • 11. Data: 2009-06-02 15:33:00
    Temat: Re: kredyt hip. w PEKAO SA - płacę 9,95 zł miesięcznie za konto !
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ryba" napisał

    > To jest jedno z nowych kont. Dostepne od maja.
    > Jak stanie sie platne to sie pismo powtorzy hehe
    > Zreszta moze do tego czasu juz splace kredyt :)
    >
    > W tym koncie za karte maestro placi sie niecale 4 PLN.
    > Ale mozna nie brac karty bankomatowej.

    Wiem, bo mnie też "zmusili" do założenia tego konta, ale nie dlatego, że mam
    kredyt, tylko dlatego, że mam "opiekuna klienta VIP". Pani mnie długo
    przekonywała, żebym nie zamykała u nich konta, więc powiedziałam:
    - Ale pani mnie przecież przekonuje do darmowego konta!
    Wydaje mi się, że niedługo zmienią TOiP. Tak jakoś czuję, bo miałam u nich
    konto od 13 lat i znam ich od podszewki. Nie ma tam nic za darmo.
    Pozdr.
    A.

  • 12. Data: 2009-06-04 06:50:50
    Od: "robal" <r...@B...pl>

    rebevonrebe <r...@y...de> popełnił(a):

    > cześć to jakaś paranoja, mam kredyt hipoteczny z PEKAO SA we frankach,

    PEKAO udziela/udzielał kredytów we frankach?

    --
    Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

  • 13. Data: 2009-06-04 07:04:08
    Od: Damianos <d...@g...com>

    > Własnie dzwoniła do mnie miła Pani z banku
    > i zaproponowała konto darmowe NET.
    > Wprawdzie z nowym nr rachunku, ale aneks do umowy
    > mam gratis :)

    Ryba, w jaki sposób przekonałeś panią do tego że nie będziesz musiał
    płacić za aneks? Można o jakieś wskazówki?
    Ja już od jakiegoś czasu zastanawiałem się żeby olać podczepiane konto
    i wpłacać na techniczne. Jednakże podgląd tego co się dzieje na
    rachunku dawał mi jakiś komfort psychiczny (co do tej pory kosztowało
    mnie 8 PLN). Jak teraz słyszę że jest konto NET za darmo to fajnie.
    Jak by dało się uniknąć opłaty za aneks byłoby super.

    Czy przekonywanie było związane z niedozwolonymi klauzulami w umowie?
    (Wiązanie kredytu z kontem?)

  • 14. Data: 2009-06-09 08:58:55
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "Damianos" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    Jak by dało się uniknąć opłaty za aneks byłoby super.

    Czy przekonywanie było związane z niedozwolonymi klauzulami w umowie?

    Witam

    Przepraszam, ze dopiero dzisiaj odpisuje.
    Zlozylem pismo w banku ze w zwiazku z brakiem
    mozliwosci zamiany konta bez zmiany nr rachunku
    prosze o podanie nr konta na ktore mam wplacac
    dalsze naleznosci z tytulu udzielonego kradytu.
    Nastepnie powolalem sie na niedozwolone klauzule
    w umowie kredytowej.

    Po kilku dniach mialem telefon z banku, ze maja dla mnie
    oferte. Owszem nr rachunku sie zmieni ale za aneks nie
    bede musial placic.

    Ryba