  • 1. Data: 2005-08-26 06:42:02
    Temat: kredyt a zatrudnienie na czas okreslony
    Od: "Artur" <a...@a...wp.pl>

    Witam

    Czy jakiś bank udzieli kredytu na zakup działki (około 20 tys) przy
    założeniu, że kredytobiorca ma umowe na czas okreslony? Umowa jest zawierana
    corocznie z miesieczną lub dwumiesieczną przerwą.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-26 10:42:44
    Temat: Re: kredyt a zatrudnienie na czas okreslony
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    Użytkownik "Artur" <a...@a...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:demdjj$dsf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czy jakiś bank udzieli kredytu na zakup działki (około 20
    > tys) przy założeniu, że kredytobiorca ma umowe na czas
    > okreslony? Umowa jest zawierana corocznie z miesieczną lub
    > dwumiesieczną przerwą.

    W ostatnich latach banki stały się bardziej otwarte na
    uznawanie dochodów z innych źródeł niż umowa o pracę na czas
    nieokreślony. Ale - tajk sobie myślę - coroczne zawieranie
    umowy na czas określony z tymi 2-miesięcznymi przerwami jest
    dość czytelnym komunikatem, że Twój pracodawca stara się tak
    obejść przepisy, by *nie zatrudniać Cię na czas
    nieokreślony* ergo - by mógł Cię w razie czego szybko i
    "bezboleśnie" zwolnić. To bankowi niekoniecznie musi się
    spodobać ;). Przeciwnie: banki czasem oczekują, że osoba
    zatrudniona na czas określony przedstawi jakiś
    dokument-deklarację pracodawcy o zamiarze zawarcia umowy na
    czas nieokreślony w dalszej perspektywie.

    Poza tym wiele zależy od innych czynników mających wpływ na
    zabezpieczenie takiego kredytu.

    A.