    From: empewu <e...@n...poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.biznes.wgpw
    Subject: kredyt USD - czy wychodzić ?
    Date: Wed, 09 Mar 2005 22:19:28 +0100

    Witam,

    Mam kredyt hipoteczny nominowany w USD (zmienna stopa) i troche płynnych
    oszczedności w PLN. Planowałem od pewnego czasu "wynetować" część
    kredytu. Zastanawiam się, czy nie skorzystać z niskiego kursu USD i nie
    zrobić tego teraz.

    Mam następujące pytania:

    1) Co sądzicie o stopach procentowych USD, pójdą w górę? Jeżeli nie, to
    może nie wychodzić z kredytu tylko włożyć oszczędności w jakiś fundusz
    inwestycyjny?
    2) Jeżeli wychodzić z kredytu to czy teraz - tzn. co sadzicie o kursie
    usdpln na najblizsze 1-2 miesięcy ?
    3) Jeżeli wychodzić to jak najlepiej przejść z PLN na USD (ok 20 tys.
    USD)? Mój bank - Fortis - niechetnie negocjuje przy tej kwocie, nie mam
    też zamiaru biegać po mieście z walizką pełną pieniędzy. WGT ? Jeżeli
    tak to jak technicznie to się realizuje ?

    empewu

    PS Przepraszam za crosspost - nie byłem pewien która grupa