  • 1. Data: 2003-01-10 09:05:13
    Temat: konto w invest banku i tuner polsatu cyfrowego?
    Od: "Serb" <p...@f...pl>

    Witam
    Czy jak założę konto w invest banku to mogę lićzyć na dostanie tunera
    polsatu do obsługi konta?

    Pozdrawiam
    SErb

  • 2. Data: 2003-01-10 10:09:23
    Temat: Re: konto w invest banku i tuner polsatu cyfrowego?
    Od: w...@p...onet.pl

    > Witam
    > Czy jak założę konto w invest banku to mogę lićzyć na dostanie tunera
    > polsatu  do obsługi konta?
    >
    > Pozdrawiam
    > SErb

    Rozumiem że liczysz na darmowy. Chyba nic z tego. Kiedyś gdy byłem przy okazji
    w oddziale pani zasugerowała że różnie to bywa .... ale nie wiadomo od kiedy to
    zależy. Najlepiej telefon do oddziału.

    Tomasz

  • 3. Data: 2003-01-10 23:02:44
    Od: "Lucius Sergius" <2...@w...pl>

    A nie masz w okolicy innego banku, tylko ten lichy solorz-bank Ci zostal >>>

    --
    Salutem dicit.

    LS