  • 71. Data: 2002-03-28 10:37:04
    Temat: Re: kobieta i mBank ...
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > tygodniach przyszedł do nas list z pogróżkami, że odetną nam prąd i gaz :)

    O- zupełnie jak w reklamie ;-))
    Grzegorz

  • 72. Data: 2002-03-28 10:55:16
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > My kobiety zginęłybyśmy bez was, mężczyzn .... Męski szowinista !!!

    Widzicie panowie- każda na to leci ;-)))
    Tego się mogłem spodziewać.
    Moja żona tez tak uważa- mi to nie przeszkadza- dzięki temu mam najwspanialszą
    żonę pod słońcem.
    Jak bym był troche inny, to do tej pory bym się musiał uganiać za dziewczynami.
    Nie oszukujmy się - kobiety pociąga to co Ty tam o mnie wypisujesz ;-) Macho to
    jest coś ! ;-)
    Z drugiej strony warto czasem nad kobietą popracować- tak, żeby nauczyła się
    poprawnie uzywać kart, wykonać przelew, czy załatwic kupę innych spraw w banku-
    w końcu nie zawsze chce się nam mężczyznom robić w kółko te same rzeczy, a i
    wiedza może się kobiecie przydać.
    Ktos tu kiedyś napisał, jak mu żona wyrecytowała sprzedawcy któryś punkt KC
    dopinając swego i zakończył slowami "i jak tu jej nie kochać"- myślę, że to
    oddaje sens pracy nad kobietą.
    Pozdrawiam.
    Grzegorz

  • 73. Data: 2002-03-28 11:15:17
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Widzicie panowie- każda na to leci ;-)))

    Taak ? Ciekawa strategia ....

    > Tego się mogłem spodziewać.
    > Moja żona tez tak uważa- mi to nie przeszkadza- dzięki temu mam
    najwspanialszą
    > żonę pod słońcem.

    Gratuluję !

> [...]
    dziewczynami.
    > Nie oszukujmy się - kobiety pociąga to co Ty tam o mnie wypisujesz ;-)

    Jasne- macho w stylu " czytam gazetkę nad gorącym obiadkiem, a żona jeździ
    na szmacie i babrze sie w garach " Cud mniód ! To tez mój ideał mężczyzny

> [...]
    banku-
    > w końcu nie zawsze chce się nam mężczyznom robić w kółko te same rzeczy, a

    wiedza nie boli i w dodatku podobno uszlachetnia. Zatem to doprawdy
    szlachetne postepowanie uczyć czegos kobietę ...

  • 74. Data: 2002-03-28 11:18:20
    Od: R...@r...pl (Renata Gołębiowska)

    On Thu, 28 Mar 2002 11:37:04 +0100, Grzegorz <g...@p...onet.pl> wrote:

    >O- zupełnie jak w reklamie ;-))

    Nie kojarzę, tam też mąż miał płacić? Bo jeśli tak, to może coś jest w
    takim obrazie mężczyzny?

    Renata

  • 75. Data: 2002-03-28 12:33:43
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Jasne- macho w stylu " czytam gazetkę nad gorącym obiadkiem, a żona jeździ
    > na szmacie i babrze sie w garach " Cud mniód ! To tez mój ideał mężczyzny

    Podział obowiązków ?
    Kazdy robi to co mu odpowiada ;-))

    > wiedza nie boli i w dodatku podobno uszlachetnia. Zatem to doprawdy
    > szlachetne postepowanie uczyć czegos kobietę ...

    Nie rozumiem ironii- chcecie się uczyć, czy nie ?
    Przecież wiedza daje poczucie niezależności :-)
    Wiedziałem, cięty język charakteryzuje większość kobiet które mają wiedzę-
    ciekawe skąd to się bierze ?
    Dobra- nie droczmy się już, bo nas zaraz objadą za ntg.
    Jak chcesz i masz ochotę kontynuować, to wiesz gdzie mnie szukać ;-)).
    A na razie- wszystkiego dobrego, smacznego jajka dużo słodkości (wszelkiego
    rodzaju).
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 76. Data: 2002-03-28 12:37:55
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Nie kojarzę, tam też mąż miał płacić? Bo jeśli tak, to może coś jest w
    > takim obrazie mężczyzny?

    Też nie bardzo pamiętam, ale zdaje się, że była to reklama jakiegoś banku i
    stałych zleceń.
    Zapamiętałem tylko moment przed i po zgaśnięciu światła ;-)
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 77. Data: 2002-03-28 13:03:50
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > Też nie bardzo pamiętam, ale zdaje się, że była to reklama jakiegoś banku
    > stałych zleceń.
    > Zapamiętałem tylko moment przed i po zgaśnięciu światła ;-)

    BGŻ Integrum :-)

    K. Kowalski

  • 78. Data: 2002-03-28 14:49:22
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Kasia" napisał w wiadomości ...

    > E - chyba sie nie odezwały - a co do pań w bankach ... jakoś nie gustuję w
    > paniach :-)

    Nożyce najwyraźniej mają już ferie. Co do pań - pozwolę
    sobie nie zgodzić się z Tobą.

  • 79. Data: 2002-03-28 15:44:13
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nożyce najwyraźniej mają już ferie. Co do pań - pozwolę
    > sobie nie zgodzić się z Tobą.

    Ja też juz od dzisiejszego popłudnia też mam ferie :-))) A możesz sie nie
    zgadzać - zawsze twierdzę, że wszystko jest kwestią gustu :-)))

  • 80. Data: 2002-03-28 16:21:52
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    > którymkolwiek z >banków, w którym posiadamy konta osobiste i popatrzeć, jak
    > się do tego zabiera.
    >
    > "- Kochanie ja Cie tak lubie. Zrob to sam jednak!" :)?

    Ty to masz fajnie, jeśli żona tak do Ciebie mówi (Twoja czy nie - wszystko jedno
    :-))) . Ja słyszę: "phi, to twoja robota!" Dobrze, że chociaż naczyń ze zmywarki nie
    każe mi zbyt często uprzątać :-)

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl