  • 11. Data: 2004-01-12 20:22:18
    Temat: Re: klej na kopertach - ranking :)
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4a5c.0000033c.4002ffe0@newsgate.onet.pl...

    > Tych kopert NIE LIŻE SIĘ - na szczęście ;) Wystarczy docisnąć paski z
    klejem.
    > Lizane koperty były w PRL'u.

    Nieprawda. Te z VW są do lizania. Spróbuj. :-)

    Zresztą dużo jest jeszcze kopert do lizania, nie tylko tych PRLowskich.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 12. Data: 2004-01-12 21:13:05
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik miecznik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:4...@n...onet.pl...
    > Wystarczy klej lekko zamoczyć w wilgotnej gabce!

    Jak można klej zamoczyć w gąbce? I do tego jeszcze wilgotnej? ;-)

  • 13. Data: 2004-01-12 21:23:10
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btv2vc$r40$...@n...news.tpi.pl,
    corner <c...@i...pl>:
    > Użytkownik miecznik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do
    > grup dyskusyjnych napisał:4...@n...onet.pl...
    >>

    > Jak można klej zamoczyć w gąbce? I do tego jeszcze wilgotnej? ;-)

    Na pewno latwiej niz w suchej.
    P.S. czepiasz sie ;)

    --
    Robert

  • 14. Data: 2004-01-12 21:24:24
    Od: z...@p...onet.pl

    > Nieprawda. Te z VW są do lizania.

    Wszystkie? ;)

    Spróbuj. :-)

    E, postoję ;)

    > Zresztą dużo jest jeszcze kopert do lizania, nie tylko tych PRLowskich.

    Tu masz racje :)

  • 15. Data: 2004-01-12 21:26:32
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na pewno latwiej niz w suchej.
    > P.S. czepiasz sie ;)

    Wy się kurka nabijajcie. Skosztujcie kopertę VW Bank direct to sie Wam
    żartów odechce. ;-)

  • 16. Data: 2004-01-12 21:36:24
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btv3e3$e1h$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>:
    > Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:btv384$s7c$1@topaz.icpnet.pl...

    > Wy się kurka nabijajcie. Skosztujcie kopertę VW Bank direct to sie Wam
    > żartów odechce. ;-)

    No juz, juz :)
    Dla mnie OK. Delikatny aromat, lekko cierpka.
    Moze masz inny rocznik?

    --
    Robert

  • 17. Data: 2004-01-12 21:54:32
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > No juz, juz :)
    > Dla mnie OK. Delikatny aromat, lekko cierpka.
    > Moze masz inny rocznik?

    Zapomniałeś jeszcze bukiet opisać ;)))

  • 18. Data: 2004-01-12 23:12:23
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote:

    > Nominuję smak kleju z kopert VW Bank direct jako najgorszy spotkany przeze
    > mnie smak kleju na kopertach wyprodukowanych przez banki. :-)
    > A niejedną kopertę zwrotną która dotarła z banku już lizałem. :-)

    Hehe, też oglądałeś "Two weeks notice"? ;))

    --
    Take me...
    can't you feel the call?

  • 19. Data: 2004-01-12 23:19:28
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zapomniałeś jeszcze bukiet opisać ;)))

    Mam kilkanaście kopert zwrotnych z inteligo, różne roczniki. Spróbuję jutro.
    ;-)

  • 20. Data: 2004-01-12 23:41:47
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > No juz, juz :)
    > Dla mnie OK. Delikatny aromat, lekko cierpka.
    > Moze masz inny rocznik?

    Powiedz mi jeszcze, że lubisz kukurydzę i oliwki, bo jeśli tak, to już wiemy
    że mamy zdecydowanie rozbieżne gusty smakowe. :-)

    Bo od oliwek to ja już wolę koperty VW. :-D