    From: "eg" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kk z fajnymi ubezpieczeniami - jaka?
    Date: Fri, 17 Jul 2009 00:08:28 +0200
    Sender: e...@9...254.229.167

    Szukam karty kredytowej z porzadnymi ubezpieczeniami, bo to co daja niektore
    banki to jakas kpina (od utraty pracy ale ubezpieczyciel splaci za ciebie
    tylko 5% zadluzenia co miesiac nie wiecej niz 12 mc, od pobytu w szpitalu
    ale nie wiecej niz 600 zl itd itd.)

    chcialbym by karta miala przede wszystkim ubezpieczenie kosztow leczenia
    zagranica, ale bez koniecznosci placenia za podroz karta (bo podroze
    sluzbowe)

    przydaloby sie tez jakies oc w zyciu prywatnym chocby na te 20-30 tys. zl

    karta powinna miec dostep przez net nawet jesli w banku nie mam konta
    osobistego

    do tego zalezy mi by moc dla karty ustawiac dzienne limity gotowkowe i
    bezgotowkowe w ramach limitu karty i zmienniac je przez net

    mozliwosc zmiany pin i dowolnego ustawiania okresu rozliczeniowego tez mile
    widziane

    i oczywiscie wolalbym nie placic za to wszystko zbyt wiele

    co polecacie?