  • 1. Data: 2006-04-02 01:38:12
    Temat: karty kredytowe
    Od: "John Williams" <j...@W...gazeta.pl>

    Czy jesli jestem posiadaczem karty kredytowej Visa wydanej przez bank do
    ktorego przychodza regularnie moje wplywy to czy moge ubiegac sie o karte
    diners club na oficjalnej stronie tej firmy bez rezygnowania z visy? na
    jakiej zasadzie to dziala ,ze firmy z kartami kredytowymi chca bysmy sie u
    nich aplikowali o ich karte. To samo z karta allegro i masterccard .Czy
    moge miec 4 karty kredytowe w 1 banku? Master card , visa, American Express,
    Diners club?

  • 2. Data: 2006-04-02 02:35:30
    Temat: Re: karty kredytowe
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    John Williams wrote:
    na
    > jakiej zasadzie to dziala ,ze firmy z kartami kredytowymi chca bysmy sie u
    > nich aplikowali o ich karte.
    Zarabiają na prowizji od transakcji. Płacą ją sklepy.

    > Czy
    > moge miec 4 karty kredytowe w 1 banku? Master card , visa, American Express,
    > Diners club?

    Możesz. Bankowi to nie przeszkadza.

  • 3. Data: 2006-04-02 06:47:59
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Możesz. Bankowi to nie przeszkadza.

    Citibankowi przeszkadza.

    Tomek

  • 4. Data: 2006-04-02 07:05:17
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > Możesz. Bankowi to nie przeszkadza.

    zalezy w ktorym, w citi np mozesz miec tylko 2

  • 5. Data: 2006-04-02 14:01:57
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    John Williams napisał(a):
    > Czy jesli jestem posiadaczem karty kredytowej Visa wydanej przez bank do
    > ktorego przychodza regularnie moje wplywy to czy moge ubiegac sie o karte
    > diners club na oficjalnej stronie tej firmy bez rezygnowania z visy?

    Możesz się ubiegać o kartę Diners Club bez rezygnowania z Visy. Zwróć
    uwagę też na to, że DC jak i większość kart American Express to nie są
    karty kredytowe, tylko charge (obciążeniowe). Nie możesz przy ich pomocy
    zaciągnąć kredytu. Musisz spłacić całą kwotę z wyciągu w określonym czasie.

    --
    Dawid

  • 6. Data: 2006-04-02 14:04:18
    Od: "John Williams" <j...@N...gazeta.pl>

    Seba <b...@w...gazeta.pl> napisał(a):

    > zalezy w ktorym, w citi np mozesz miec tylko 2

    Jesli na jednej karcie mam zalozmy mozliwosc kredytu 5 tys to po otrzymaniu
    drugiej np diner card bede mial 10 tys? Czy ta druga karta da mi tylko
    mozliwosc dostepu do mojego konta?

  • 7. Data: 2006-04-02 14:11:33
    Od: "John Williams" <j...@N...gazeta.pl>

    Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl> napisał(a):

> [...]
    > zaciągnąć kredytu. Musisz spłacić całą kwotę z wyciągu w określonym czasie.

    Jesli dobrze rozumiem to majac karte kredytowa wydana przez bank np. PekaoSA
    moge wypelnic formularz zgloszeniowy np. na stronie www.dinersclub.com
    (oddzial polska ) podajac dane mojego banku, rachunku i moimi danymi
    personalnymi, oni dadza znac Pekaosa ze zamierzaja wydac karte diners club
    takiej i takiej osobie , PekaoSA potwierdza moje dochody jakie podalem w
    formularzu zgloszeniowym diners club, nastepnie diners club wysyla mi karte
    diners kompatybilna z moim rachunkiem w pekaosa. Czy na takiej zasadzie to
    dziala?

  • 8. Data: 2006-04-02 17:35:01
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "John Williams" <j...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:e0oll2$6jv$1@inews.gazeta.pl...

    > Jesli na jednej karcie mam zalozmy mozliwosc kredytu 5 tys to po
    > otrzymaniu
    > drugiej np diner card bede mial 10 tys? Czy ta druga karta da mi tylko
    > mozliwosc dostepu do mojego konta?

    w citi jak masz jedną kartę, to druga możesz dostać od ręki z limitem 50% na
    pierwszej

  • 9. Data: 2006-04-02 21:03:41
    Od: "John Williams" <j...@N...gazeta.pl>

    Seba <b...@w...gazeta.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "John Williams" <j...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:e0oll2$6jv$1@inews.gazeta.pl...

    > w citi jak masz jedną kartę, to druga możesz dostać od ręki z limitem 50% na
    > pierwszej

    Czy to znaczy ze jak mam 2 karty kredytowe to mam dwa zrodla do zaciagniecia
    kredytu?

  • 10. Data: 2006-04-02 21:25:30
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-04-02 23:03, kiedy John Williams
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    > Czy to znaczy ze jak mam 2 karty kredytowe to mam dwa zrodla do zaciagniecia
    > kredytu?

    tak
    --

    **** Never argue with an idiot. ****