    From: Olgierd <n...@n...problem>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: karta "na podpis" a transakcja potwierdzona PINem
    Date: Mon, 14 Sep 2009 12:00:16 +0000 (UTC)

    Ciekawostka: użyłem przed chwilą karty "na podpis" (Polbank) w
    samoobsługowym terminalu, gdzie płatności można dokonać kartą na pin (ale
    poprzez skanowanie paska). Karta przeszła, co implikuje wniosek, że
    twierdzenia, że czegoś "się nie da" przy takich kartach są dalece
    nieuprawnione ;-)

    Co ciekawe na potwierdzeniu mam adnotację (przy kodzie autoryzacji)
    "-1", co oznaczać chyba może, że ktoś mi odlicza czas do zablokowania
    karty ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd