  • 1. Data: 2022-02-15 14:49:41
    Temat: jogin na giełdzie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "Tajemniczy guru żyjący w himalajskiej wiosce przez wiele lat dyktował
    decyzje kierownictwu indyjskiej Narodowej Giełdy Papierów Wartościowych
    (NSE) - wynika ze śledztwa przeprowadzonego Indyjską Radę ds. Papierów
    Wartościowych i Giełd (SEBI)."

    https://www.parkiet.com/gospodarka-swiatowa/art35690
    611-jogin-kontrolowal-indyjska-gielde

    Więcej i ciekawiej jest tu:
    https://wyborcza.pl/7,75399,28114002,skandal-w-india
    ch-gielda-papierow-wartosciowych-kierowal-nieformaln
    ie.html

    <<Ramkrishna wyjaśniała, że 20 lat temu spotkała jogina na brzegu Gangesu i
    od tamtej pory szukała jego porady w wielu sprawach osobistych i
    zawodowych. Próbowała przekonać śledczych, że nie ma dowodów, iż jej
    konsultacje spowodowały straty lub inne szkody dla giełdy lub inwestorów.

    - Liderzy w tej branży często szukają nieformalnej porady u trenerów,
    mentorów lub innych ekspertów. Czułam, że te wskazówki pomogą mi lepiej
    wykonywać moją pracę - powiedziała.

    Z joginem Ramkrishna kontaktowała się poprzez e-maile. Zapytana, w jaki
    sposób mieszkaniec jaskini w Himalajach może uzyskać dostęp do poczty
    elektronicznej, odpowiedziała, że ów baba (jak się w Indiach tytułuje
    mędrca) nie jest ograniczony prawami fizyki i może uzyskiwać dostęp do
    e-maili dzięki swym umiejętnościom metafizycznym.

    Podczas przesłuchania opisywała swojego guru jako ,,duchową siłę, która
    zamieszkuje głównie w Himalajach, ale może zamanifestować się gdziekolwiek
    zechce i nie ma żadnej fizycznej lokalizacji ani współrzędnych".>>

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2022-02-15 21:03:34
    Temat: Re: jogin na giełdzie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> writes:

    > Podczas przesłuchania opisywała swojego guru jako ,,duchową siłę, która
    > zamieszkuje głównie w Himalajach, ale może zamanifestować się gdziekolwiek
    > zechce i nie ma żadnej fizycznej lokalizacji ani współrzędnych".>>

    Takiego może być trudno skutecznie przesłuchać :-(
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 3. Data: 2022-02-16 14:27:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 15 Feb 2022 21:03:34 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Takiego może być trudno skutecznie przesłuchać :-(

    No właśnie.
    Nawet Pegasus może mu skoczyć, bo e-maile też wysyła w jakimś innym
    wymiarze.

  • 4. Data: 2022-02-16 14:33:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 16 Feb 2022 07:04:02 +0100 (GMT+01:00), Eneuel napisał(a):

    > W których górach żył Janosik?

    Urodził się w Małej Fatrze w wiosce Terchova, gdzie stoi nawet jego piękny
    pomnik:
    https://tropter.com/uploads/uploads/images/10/3c/387
    0c387003a8c123400cd6a91e7b345534b/fileterchova_juraj
    _janosik_mf1_big.jpg?t=20200917091808

    Internety powiadają mętnie, że działał na pograniczu węgiersko-polskim,
    tyle że raczej nie w Tatrach, bo tam nie było czego rabować.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2022-02-16 15:37:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

    >No właśnie.
    >Nawet Pegasus może mu skoczyć, bo e-maile też wysyła w jakimś innym
    >wymiarze.

    Pegassus musi zatrudnic jogina, i prokuratura musi zatrudnic jogina
    :-)

    Ale w zasadzie o co chodzi?
    Że szefowa w ogole byla sterowana? No coz, jesli mogla wydac jakies
    decyzje osobiscie, to mogla.
    Czy podpowiedzial jej sufit, czy znajomy, czy jakis guru ...

    A czy te decyzje takie istotne, aby ja karac.

    Dalej jest kwestia udzielania poufnych informacji ... czy gielda ma
    jakies poufne informacje ?

    J.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pomnażających szeregi bohaterów, którzy wiarę chrześcijańską
    pieczętowali
    własną krwią; ale dzisiaj piekło wspiera straszniejszy jeszcze oręż
    przeciw
    Kościołowi, zdradliwy, banalny i szkodliwy: złowrogą maszynę
    drukarską."

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2022-02-17 00:20:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 620d0c16$0$6645$6...@n...neostrada.pl

    > czy gielda ma jakies poufne informacje ?

    Giełda musi informować klientów o przyszłych notowaniach. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2022-02-17 13:33:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 16 Feb 2022 15:37:08 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale w zasadzie o co chodzi?

    Można powiedzieć, że nie ma sprawy i chodzi o nic.

    Że zacytuję komentarz niejakiego degrees_of_freedom:
    "U nas krajem kieruje jogin z Nowogrodzkiej - też bez dostępu do maila i
    smatfona.
    Ale nie jest ograniczony prawami fizyki i może uzyskiwać dostęp do e-maili

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2022-02-18 01:27:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olin" 1xwwyhkln69q.1g9agqlv5k0el$....@4...net

    > Ale nie jest ograniczony prawami fizyki i może uzyskiwać
    > dostęp do e-maili dzięki swym umiejętnościom metafizycznym."

    Nawet do cudzych m@ili -- tyle tylko, że u nas nie nazywają
    tego wyzwoleniem spod praw fizyki, lecz uskrzydlonym koniem...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 9. Data: 2022-02-18 12:59:21
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 18 lutego 2022 o 01:32:56 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > "Olin" 1xwwyhkln69q.1g9agqlv5k0el$....@4...net
    > Nawet do cudzych m@ili -- tyle tylko, że u nas nie nazywają
    > tego wyzwoleniem spod praw fizyki, lecz uskrzydlonym koniem...

    A czy uskrzydlony koń nie jest "wyzwoleniem spd praw fizyki", czyli po prostu ich
    zaprzeczeniem?
    Konie podwodne mamy, ale latające w naturze nie występują (nietoperzowi do konia
    daleko ;)

  • 10. Data: 2022-02-18 16:48:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 9...@g...c
    om

> [...]
    > tego wyzwoleniem spod praw fizyki, lecz uskrzydlonym koniem...

    : A czy uskrzydlony koń nie jest "wyzwoleniem spd praw fizyki", czyli

    Być może tamten jogin także korzysta z Pegasusa...

    : Konie podwodne mamy,

    Ogiery ciążą -- kobyły odpoczywają...