  • 1. Data: 2004-08-06 08:35:13
    Temat: jaki bank dla firmy typu 5 przelewow + zus i us
    Od: "paszcz" <p...@g...pl>

    jak w temacie,
    googlalem, googlalem i nic ciekawego, w miare aktualnego na grupie nie
    wygooglalem,
    obecnie mam firmowe w raiffeisen a osobiste w pekao sa,
    raiffeisen wprowadza ponoc nowa tabele prowizji i oplat i konto firmowe
    bedzie kosztowalo w pakiecie z r-expresem(czyli ichnia proteza bankowosci
    elektronicznej) 90pln a przelewy... tzn. tak zwane ruchy cdt i dbt na
    rachunku pozostaja platne,
    nie zgodzilem sie na ta zmiane, wiec rachunek w najblizszym czasie zostanie
    wypowiedziany przez bank,
    rozumiem, ze jest to dzialanie majace na celu wyczyszczenie swojego portfela
    klientow i pozbycie sie malodochodowych i niedochodowych klientow,
    jest to zupelnie zrozumiale ale zmusza mnie do poszukania alternatywy

    sklonny jestem zaplacic ok. 20 pln miesiecznie za prowadzenie rachunku
    (obojetnie czy w cenie pakietu czy za przelewy i inne tego typu oplaty)

    malo operuje gotowka wiec dostep do bankomatow czy fizycznych oddzialow nie
    jest taki istotny

    czy ktos moze polecic jakis bank internetowy?
    pzdr

  • 2. Data: 2004-08-06 09:25:49
    Temat: Re: jaki bank dla firmy typu 5 przelewow + zus i us
    Od: "Havoc" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    nie
    > jest taki istotny
    >
    > czy ktos moze polecic jakis bank internetowy?

    Polecam mBank za przelewy do US placisz 0 zl (z firmowego oczywiscie :) do
    ZUSu kazdy przelew 0 zl

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-08-06 12:47:08
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 6 Aug 2004 08:35:13 +0000 (UTC), w <cevfs1$hqo$1@inews.gazeta.pl>,
    "paszcz" <p...@g...pl> napisał(-a):

    > sklonny jestem zaplacic ok. 20 pln miesiecznie za prowadzenie rachunku
    > (obojetnie czy w cenie pakietu czy za przelewy i inne tego typu oplaty)

    VWBank -- 36 rocznie (za token), reszta free (no, nie wszystko, ale
    prowadzenie, przelewy, w tym do US/ZUS)

  • 4. Data: 2004-08-06 13:59:12
    Od: "WPI" <w...@e...pl>

    Użytkownik "paszcz" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > czy ktos moze polecic jakis bank internetowy?
    > pzdr
    >
    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    kurcze tez mam w Raiffeisenie i wczytalem sie w nowa taryfe oplat i prowizji
    i 20 zł za miesiac + 15 za R-Express, za to likwidacja oplat za ruchy na
    koncie i spadek oplaty za przelew z tgoz R-expresa z 2 zł na 1 zł. Kurcze a
    może to regionalnie bo u mnie maja jedna duza dochodowa spolke gieldowa to
    im na tysiac malych podmiotow zyskownosci wystarczy.

    /WPi

  • 5. Data: 2004-08-07 14:27:33
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > jest taki istotny
    >
    > czy ktos moze polecic jakis bank internetowy?

    eFirma Nordea. 9 zł prowadzenie i 0,60 zł za przelew - czyli w Twoim przypadku
    miesięcznie 14,40 (przy 9 przelewach razem z ZUS i US), do tego darmowa karta
    Visa electron. Polecam
    Mart