  • 1. Data: 2003-02-18 09:37:03
    Temat: jak wyslac pieniadze na adres pocztowy do USA?
    Od: "lookier" <l...@h...pl>

    Musze wyslac pieniadze do USA, nie mam nr konta bankowego tylko adres
    pocztowy.
    W stanach pisza mi abym wyslal przez "FedEx or money/check order" jak mam to
    zrobic?
    Konto mam w bzwbk.
    Prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2003-02-18 09:41:52
    Temat: Re: jak wyslac pieniadze na adres pocztowy do USA?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "lookier" <l...@h...pl> wrote in message
> [...]
    > pocztowy.
    > W stanach pisza mi abym wyslal przez "FedEx or money/check order" jak mam

    www.bidpay.com

    za kwotę do 30 $ zapłacisz 2,9 $

    testowane
    wszystko robisz nie ruszając się od komputera - płacisz kartą kredytową

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-02-18 10:17:12
    Od: "lookier" <l...@h...pl>

    ale to jest tylko w przypadku aukcji...!
    ja chcialem wyslac pieniadze i juz! bez zadnych aukcji...

  • 4. Data: 2003-02-18 10:32:44
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "lookier" <l...@h...pl> writes:

    > Musze wyslac pieniadze do USA, nie mam nr konta bankowego tylko
    > adres pocztowy.

    Idziesz do swojego banku i prosisz o sprzedaz czeku bankierskiego,
    wystawionego na odpowiednia kwote i nazwisko odbiorcy. Do tego oplata
    rzedu 30 zl i juz. Czek wysylasz poczta...

    MJ

  • 5. Data: 2003-02-18 10:42:08
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > pocztowy.
    > W stanach pisza mi abym wyslal przez "FedEx or money/check order" jak mam to

    http://www.bidpay.com/ ?

    Jacek

  • 6. Data: 2003-02-18 10:44:11
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Zimową porą dnia czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik plusz pisze:

> [...]
    > za kwotę do 30 $ zapłacisz 2,9 $
    > testowane
    > wszystko robisz nie ruszając się od komputera - płacisz kartą kredytową
    Traktowane jako transakcja gotówkowa czy bezgotówkowa?
    --
    mj

  • 7. Data: 2003-02-18 10:47:06
    Od: "lookier" <l...@h...pl>

    > Idziesz do swojego banku i prosisz o sprzedaz czeku bankierskiego,
    > wystawionego na odpowiednia kwote i nazwisko odbiorcy. Do tego oplata
    > rzedu 30 zl i juz. Czek wysylasz poczta...
    I to jest odpowiedz geniusza...dzieki

  • 8. Data: 2003-02-18 19:42:04
    Od: "Pararobert" <p...@U...onet.pl>

    Jeśli chcesz szybko przesłać pieniądze to skorzystaj np. z Western Union.
    www.westernunion.com
    Idziesz do banku obsługującego Western Union Money Transfer - wypełniasz
    deklarację, wpłacasz pieniądze w kasie, wysyłasz SMS do odbiorcy on idzie do
    najbliższego biura WUMT u siebie i po 15 minutach pieniądze są w kieszeni
    odbiorcy.

    Pozdrawiam
    Pararobert
    PS
    To jest expres - więc jest droższy niż czek bankierski. W przypadku
    zasilenia dziecka w gotówkę lub inne szybkie transakcje - jak znalazł.