  • 11. Data: 2008-05-15 21:34:29
    Temat: Re: jak to jest w Lukasie ;-((
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote in message
    news:g0i91q$1ec2$1@opal.icpnet.pl...

    > a lukas-onet nie jest autoryzowany podpisem?

    AFAIK to karty MC rowniez sa z chipem, wiec takze sa autoryzowane PINem.

    MK

  • 12. Data: 2008-05-15 22:22:47
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Przesadzasz. Osoba z banku jest tylko czlowiekiem i ma prawo
    > nie wszystko wiedzieć, co gorzej, może się mylić lub mieć "zły dzień".

    tak, ale jak trafiasz na takie 3. osoby jednego dnia to naprawde mozna sie
    zrazic...i to mocno

    > Zbyt szybko się zrażasz.
    > Moje konto promocyjne funkcjonuje dobrze - jak narazie.

    uwierz mi, wiele cierpliwosci jest we mnie, ale nie trawię jak mnie ktoś
    ewidentnie oszukuje, bo jak to mozna inaczej nazwac?

    Ja: czy pobrala pani jakies oplaty?
    ona: tak, 3.50 zl za zmiane hasle

    odpalam konto w domu a tutaj 3.50 i 1.00 zl i to ma byc zly dzien?

  • 13. Data: 2008-05-15 22:28:27
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > zauważ,
    > że w Lukas ta promocja nie trwa długo -- odkryjesz wówczas, że różnice są
    > znikome.
    > Bodajże jest to mniej niż ćwierć procentu na kwartał. Z 10 tysięcy --
    > raptem 2.50
    > złotych, czyli mniej niż zapłaciłeś za swoje hasło w Lukas. :) Dorzuć do
    > tego
    > problemy z dojazdami, opłatami nieistniejących transakcji i reklamacjami
    > (na
    > pewno Ci uznają, ale poczekasz ze dwa miesiące) a zauważysz, że skórka nie

    zalozylem konto w Lukasie przy okazji jakiejs tam innej ciekawej oferty,
    jednak zanim konto bylo aktywne to super oferta sie skonczyla...
    konto mi zostalo wiec tym razem chcialem z niego skorzystac

    > W WBK możesz pobierać w kasie dowolnie często za freeko i raz za freeko
    > możesz
    > przelać. Rozumiem, że być może nie masz w pobliżu WBK. To drobny problem.
    > Konta
    > oszczędzające można zakładać przez net, ale to pewnie trochę trwa.

    mam wiele oddzialow WBK w poblizu, ale jezeli zajmuję się m.in.
    analizowaniem oferty roznych bankow to nie moge siedziec
    z klapami na oczach i korzystac z jednego konta bankowego

    kto lubi czytac w prasie teksty, z ktorych ewidentnie wynika, ze autor nawet
    się do danej uslugi bankowej nie zblizyl i totalne bzdury wypisuje...?

    poza tym gdyby kazdy z grupy mial od lat jedno konto + karte to nie
    mielibysmy o czym pisac ;-)

    pozdr.
    RobertS

    ps
    potwierdzam to co napisal Mithos - Multi rulez, mam tam wszystko czego mi
    trzeba i to jeszcze za darmo, moze sie nawet do aquariusa przeniose i bede
    mial
    wszystkie bankomaty bez oplat ;-))

  • 14. Data: 2008-05-15 22:47:42
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:g0i8ho$d7s$2@flis.man.torun.pl...

    > "Iwo" g0i5dd$47m$...@n...news.atman.pl

    > Zauważ, że pracownicy Lukas ZAWSZE mylą się na niekorzyść
    > klienta, NIGDY na niekorzyść banku.

    Jak się mylić, to tak, żeby mi po pensji nie pojechali. Logiczne, nie? Sam
    też bym wolał mylić się w tę stronę.

    k.

  • 15. Data: 2008-05-15 22:53:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" g0i8hd$d7s$...@f...man.torun.pl

    > Bodajże jest to mniej niż ćwierć procentu na kwartał. Z 10 tysięcy -- raptem 2.50

    Chyba pomyliłem się. 2.50 z tysiąca -- z arytmetyki zawsze byłem słaby. :)

    Niech policzę raz jeszcze:

    10% z 10000 to 1000
    1% z 10000 to 100
    ćwierć procentu to 25 złotych

    Przepraszam za pomyłkę. Poniższe stanie się prawdą dla ,,kapitału'' łan tałzen:

    + raptem 2.50
    > złotych, czyli mniej niż zapłaciłeś za swoje hasło w Lukas. :)

    IMO nadal nie jest to kuszące na tyle, aby igrać z Lukasowymi
    pracownikami ich mentalnością. :)

    Dla stu tysięcy -- może/raczej warto... Ale ja i stu tysięcy nie niósłbym do Lukasa.
    :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 16. Data: 2008-05-15 22:57:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" g0ider$1jk6$...@o...icpnet.pl

    > zalozylem konto w Lukasie przy okazji jakiejs tam innej ciekawej oferty,
    > jednak zanim konto bylo aktywne to super oferta sie skonczyla...
    > konto mi zostalo wiec tym razem chcialem z niego skorzystac

    U mnie Getin dawał KK dwa miesiące -- w międzyczasie skończyła się promocja. :)

    > potwierdzam to co napisal Mithos - Multi rulez, mam tam wszystko czego mi
    > trzeba i to jeszcze za darmo, moze sie nawet do aquariusa przeniose i bede
    > mial wszystkie bankomaty bez oplat ;-))

    Miałem kiedyś konto w Multi. Było dwa razy tańsze niż w Citi. :)
    I potwierdzam, że nie ma problemów z Multi. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 17. Data: 2008-05-15 23:03:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" g0iebm$c73$...@n...interia.pl

    > Jak się mylić, to tak, żeby mi po pensji nie pojechali. Logiczne, nie? Sam
    > też bym wolał mylić się w tę stronę.

    Jakbym miał bank -- moi pracownicy musieliby pokrywać straty klientów
    z własnej kieszeni, gdyby te straty spowodowali swoimi błędami. :)

    -=-

    Jak to było?

    -- Albo się pracuje, albo je!!!

    Na co pracowniczka poczty zamknęła okienko wywieszką typu 'przerwa śniadaniowa'. :)

    -=-

    Albo pracowniczka/pracownik chce pracować, albo nie chce. My znamy oferty
    tylu banków, a oni nie mogą poznać oferty swego banku? :) Coś tu nie tak. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 18. Data: 2008-05-15 23:06:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" g0id47$1jd4$...@o...icpnet.pl

    > Ja: czy pobrala pani jakies oplaty?
    > ona: tak, 3.50 zl za zmiane hasle

    > odpalam konto w domu a tutaj 3.50 i 1.00 zl i to ma byc zly dzien?

    IMO w innych bankach odblokowanie jest za free -- PKO i Inteligo, mBank, WBK...
    Przynajmniej w tych sprawdzałem. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 19. Data: 2008-05-16 04:52:00
    Od: "Lesio" <f...@h...com.pl>

    napisał w wiadomości news:g0i8hd$d7s$1@flis.man.torun.pl...
    > WBK i mBank -- 5.5%

    A nie jest przypadkiem tak że w WBK 5,5% jest dopiero od jakiejś tam kwoty
    (chyba 50.000) ??
    I jak to wygląda z ta dowolna ilością kont oszczędnościowych?? Ja mam tylko
    jedno i nikt mi nie proponował więcej, no chyba że się coś zmieniło ostatnio
    ??

  • 20. Data: 2008-05-16 06:01:59
    Od: "Mel Udall" <j...@o...pl>

    Witam!

    MK wrote:
    > "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote in message

    > AFAIK to karty MC rowniez sa z chipem, wiec takze sa autoryzowane
    > PINem.

    Nie jest - do tej pory jeszcze nigdzie nie autoryzowalem kodem.

    Pozdrawiam
    Mel Udall