  • Data: 2002-01-11 11:17:42
    Temat: jak pozbyc sie paska? ;) - [Re: Weiss wlasnie o kartach]
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a1mgpu$s9f$2@news.onet.pl...

    > Tylko jeżeli złodziej w jakikolwiek sposób pozna PIN, to wystarczy, że
    > ukradnie kartę i szybko znajdzie bankomat.

    Pod warunkiem, ze znajdzie bankomat obslugujacy karty chipowe :).

    Pod wplywem tej dyskusji zaczelo mnie korcic do ponownego rozpoczecia
    testowania karty mikroprocesorowej :). Niestety, gdy probowalem tego kilka
    miesiecy temu sprzedawcy ignorowali chipa. Mojemu sasiadowi, ktory rowniez
    taka karte ma i uzywa od 2 m-cy udalo tylko raz sie 'zaplacic chipem'. W
    zwiazku z tym zdecydowalem sie zgodnie z rada WP pozbyc sie paska.
    Jak to zrobic? Polozyc karte, przy glosnikach, czy moze 'przytulic' do
    siebie 2 karty paskami [mam delfika ktorego termin waznosci uplynal]? A moze
    polozyc przy GSM-ie?
    No, i jak sprawdzic kiedy pasek juz nie bedzie dzialal? W czytniku
    otwierajacym drzwi do bankomatu, czy moze w samym bankomacie [tu obawiam sie
    zeby mi jej nie polknal ;)]?

    Maciej