    From: "magda" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: jak jednoroazowo wyslac USD zagranice
    Date: Thu, 18 Mar 2004 18:32:24 +0100

    witam,

    ostatnio mialam problem z wyslaniem USD zagranice i choc wiele osob
    udzielilo mi bardzo duzo wskazowek (za co jestem wdzieczna) niestety dalej
    mam ten sam problem.
    napisze bardziej szczegolowo o co chodzi.
    zamowilam pewien produkt w sklepie internetowym w firmie z hongkongu.
    platnosc za ten produkt moze odbyc sie za pomoca karty (tego chcialabym
    uniknac - i to nie wchodzi w rachube) oraz przez Western Union. o takich
    platnosciach poinformowala mnie wyzej wymieniona firma.
    niestety okazalo sie dzis, ze usluga western union jest udzielana tylko i
    wylacznie osobom fizycznym nie zas firmom.

    i teraz pytanie do Szanownej Grupy:
    czy sa jeszcze jakies inne mozliwosci aby wyslac te pieniadze? oczywiscie
    chcialabym rowniez aby oplata za przelew nie przekroczyla max. 100 zl
    dodam ze nie posiadam nr konta na jaki mialabym wyslac pieniadze, jedynie
    zas adres tej firmy

    bede naprawde wdzieczna za wszelkie wskazowki

    dzieki :-)

    magda