  • 1. Data: 2008-09-29 22:50:34
    Temat: [info] Polbank - debetowa funkcjonalność do karty kredytowej
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    http://img227.imageshack.us/my.php?image=dscf2581ut2
    .jpg

    Także w ofercie nowa karta oraz możliwość automatycznej spłaty kk z konta
    oszczędzającego w Polbanku, ehhhh żeby jeszcze z tym www coś zrobili.

    Xenocide

  • 2. Data: 2008-09-30 06:59:32
    Od: k...@o...pl

    On 30 Wrz, 00:50, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:
> [...]
    >
    > Także w ofercie nowa karta oraz możliwość automatycznej spłaty kk z konta
    > oszczędzającego w Polbanku, ehhhh żeby jeszcze z tym www coś zrobili.
    To by zachwiało równowagą na rynku gdyż powstałoby konto idealne:P

  • 3. Data: 2008-09-30 07:16:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    wrote:
> [...]
    >
    > Także w ofercie nowa karta oraz możliwość automatycznej spłaty kk z konta
    > oszczędzającego w Polbanku, ehhhh żeby jeszcze z tym www coś zrobili.

    Multifunkcjonalnosc zapowiedzieli przy wprowadzeniu KK Polbank
    dzieciom.

    Jak widac, teraz umozliwia ja przy wszystkich KK.

    Szkoda, ze nie jest mozliwe wykorzystanie tego w bankomatach Euronetu
    (ich jedyne dodatkowe bezplatne, poza wlasnymi) oraz do cashback w
    ukladzie, placimy z konta KK a gotowke wybieramy z oszczednosciowego
    podpietego jako debetowa :))

  • 4. Data: 2008-09-30 11:56:09
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:48e15bba$0$12223$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > http://img227.imageshack.us/my.php?image=dscf2581ut2
    .jpg

    No nareszcie.
    Czyli mozna anie jak jakies BZWBK wydaje KK a i tak oczekuje że karta
    debetową do konta się będzie w sklepach płacić...
    Po co mam płacic debetówką? Chyba tylko dla ich przyjemnosci.

    Sławek