  • 1. Data: 2003-05-31 22:11:03
    Temat: idealny bank z rozbudowanymi kanałami bankowości elektronicznej
    Od: "maniek" <m...@p...onet.pl>

    Jak według Was powinien wygladac bank z rozbudowanymi kanałami bankowosci
    elektronicznej (ewentualnie wylacznie internetowy) ocierajacy sie o ideal?
    Wasze uwagi beda dla mnie bardzo cenne w mojej pracy magisterskiej.

    Pozdrawiam

    Polak, pijak, katolik. Mariusz

  • 2. Data: 2003-05-31 22:29:18
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    Użytkownik "maniek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak według Was powinien wygladac bank z rozbudowanymi kanałami bankowosci
    > elektronicznej (ewentualnie wylacznie internetowy) ocierajacy sie o ideal?
    > Wasze uwagi beda dla mnie bardzo cenne w mojej pracy magisterskiej.

    - odpowiednia ilosc oddzialow, ew. 30 oddzialow i dobrze i _sprawnie_
    dzialajacy
    jakis centralny oddzial co by wszystkie dokumenty zalatwiano sprawnie.
    - ogromna ilsoc bezplatnych bankomatow
    - dostepne wszystkie uslugi ktore zna swiatek bankowy.
    - oczywiscie wszystkie uslugi bezplatne.

    o czyms jeszcze zapomnialem? ;)

    pozdro
    SirmarK

  • 3. Data: 2003-06-01 06:48:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Kozłowski wrote:
    > - dostepne wszystkie uslugi ktore zna swiatek bankowy.
    > - oczywiscie wszystkie uslugi bezplatne.
    > o czyms jeszcze zapomnialem? ;)

    Nia bedzmy smieszni....
    Kazdy chcialby byc piekny i bogaty - ale wszystko bez oplat????
    Ok - zgadzam sie - ale z wplywami powiedzmy od 3 tysiace netto

  • 4. Data: 2003-06-01 09:05:37
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    napisał w wiadomości news:bbc7gr$616$1@news.onet.pl...
    > Nia bedzmy smieszni....
    > Kazdy chcialby byc piekny i bogaty - ale wszystko bez oplat????
    > Ok - zgadzam sie - ale z wplywami powiedzmy od 3 tysiace netto

    wiem wiem :)
    ale mialo byc _idealny_

    pozdro
    SirmarK

  • 5. Data: 2003-06-01 09:41:44
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Kozłowski wrote:
    > wiem wiem :)
    > ale mialo byc _idealny_

    No staaaary :) To ja uwazam za idealny taki bank, ktory bedzie mi za
    kazda zlotowke wplacona dodawal tak hmm no 100 zl wystarczy.
    Prawda, ze idealny? LOL :)

  • 6. Data: 2003-06-01 12:10:40
    Od: "maniek" <m...@p...onet.pl>

    Bardzo cenne uwagi! Z pewnoscia powale komisje egzaminacyjna na kolana ;)
    Prosze o wiecej, to naprawde bardzo mi sie przyda.

    Mariusz

  • 7. Data: 2003-06-02 10:47:06
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

> [...]
    > elektronicznej (ewentualnie wylacznie internetowy) ocierajacy sie o ideal?
    > Wasze uwagi beda dla mnie bardzo cenne w mojej pracy magisterskiej.

    Duza liczba bezprowizyjnych bankomatow, karta plaska (VE, Maestro) za darmo,
    wszystkie mozliwe kanaly: Internet (w tym chat informacyjny), telefon, SMS
    (taki jak w Inteligo), Wap (GPRS). Do tego forum jak w mBanku, karty
    kredytowe, kredyt w koncie, mozliwosc ubezpieczenia (bancassurance)
    Niekoniecznie, ale tez pozyteczne: mozliwosc bezprowizyjnego wplacania
    pieniedzy (np. kilkanascie oddzialow albo bankomaty bezprowizyjne albo nawet
    umowa z jakims marmurkiem).
    Generalnie - pakiet podstawowy za darmo, a rozszerzony (KK, ubezpieczenia,
    karta wypukla, netkarta czy porzadny serwis SMS) dodatkowo platne.

    Powodzenia w pisaniu :)
    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 8. Data: 2003-06-02 10:52:58
    Od: t...@p...onet.pl

    > - odpowiednia ilosc oddzialow, ew. 30 oddzialow i dobrze i _sprawnie_
    > dzialajacy
    > jakis centralny oddzial co by wszystkie dokumenty zalatwiano sprawnie.

    No te 30 oddziałów jak na kraj wielkosci Polski to jednak znacznie za mało. Ja
    uważam, że gdzieś około 100. Tensor1

  • 9. Data: 2003-06-02 11:10:02
    Od: "Damian" <...@j...pl>

    darmowa infolinia 0800 -taka jaka BYLA w lukasie
    no i dial-up na numer 0 800

  • 10. Data: 2003-06-02 11:20:25
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Damian wrote:
    > darmowa infolinia 0800 -taka jaka BYLA w lukasie

    Nadal jest. To, że na stronie reklamują numer 0801 nie oznacza, że ten 0800
    przestał działać. Ostatnio używałam w piątek.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn