  • 1. Data: 2003-06-01 07:11:05
    Temat: jednak nie polecam BOSia i TeleBosia
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    niby można się dodzwonić 24h.dobę ale....

    1. teraz (9:08) nie można - sprawdźcie 0801355455
    2. opcja "połączenie z operatorem" jest "czasowo nieaktywna" (i tak jest od
    kiedy próbuję czyli jakieś 2 tygodnie
    3. podpięcie rachunku do telebosia miało miejsce ponad tydzień po założeniu
    rachunku - mogłem się logować numerem klienta i telekodem, ale po wybraniu
    dowolnej opcji, np. sprawdzenie salda, otrzymywałem komunikat, że opcja
    niedostępna

    zdecydowanie widać, że było to robione "na szybko" i nikomu tak naprawdę nie
    zależy, aby klient był zadowolony

    --
    pozdrawiam
    plusz