  • 1. Data: 2008-11-17 19:16:03
    Temat: falstart
    Od: pwz <p...@j...pl>

    ...z tym Aliorem. Trochę szkoda, bo mnie zaciekawili, a tu informacja w
    stylu: "...już wkrótce udostępnimy również możliwość złożenia wniosku o
    konto w Internecie oraz założenia go za pośrednictwem naszego Contact
    Center". No naprawdę nie mogli sobie jeszcze dać tygodnia czy dwóch na
    naprawdę pełen rozruch?
    pwz

  • 2. Data: 2008-11-17 20:54:15
    Temat: Re: falstart
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "pwz" <p...@j...pl> wrote in message
> [...]
    > konto w Internecie oraz założenia go za pośrednictwem naszego Contact
    > Center". No naprawdę nie mogli sobie jeszcze dać tygodnia czy dwóch na

    A ciekawe kiedy ten konkurs Aliora sie zakonczy, na razie mozna miec pytania
    za 90zl, powinni doslac pytanie do 100zl i umozliwic zalozenie konta z
    kapitalem pocz. 100zl. na razie cisza, start banku za nami i nic sie nie
    dzieje, wczesnie tylko mail :
    <Wkrótce otrzymają Państwo informacje, dotyczące zakończenia konkursu
    "Zbuduj z nami nowy bank!". Będą Państwo mogli wówczas założyć konto
    osobiste z lokatą nocną - w Internecie, za pośrednictwem naszego Contact
    Center lub w dowolnym oddziale Alior Banku.>

  • 3. Data: 2008-11-17 21:39:02
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:op.ukr2g1dbh8bt63@pwz-stacjonarny.home.aster.pl
    , *pwz* wrote:
> [...]
    > naszego Contact Center". No naprawdę nie mogli sobie jeszcze dać
    > tygodnia czy dwóch na naprawdę pełen rozruch?

    Powiem lepiej - warszawski oddzial na grojeckiej lezal i kwiczal dzisiaj :)
    Polaczenie netowe ze swiatem im padlo i wszystkie wnioski przyjmowali w
    wersji papierowej :)
    Poczulem sie jak w PKOBP :D
    Kupe czasu z pania wniosek papierowy wypelnialem opierajac sie reka o ekran
    dotykowy z ktorego walilo ciemnoscia ;-)

    Maja oddzwonic i dowiemy sie co i jak. Oczywiscie namawiali na konto, ale po
    tym jak uslyszeli ze uczestniczylem w konkursie dali sobie spokoj...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2008-11-17 22:53:02
    Od: normund <n...@g...com>

    On 17 Lis, 20:16, pwz <p...@j...pl> wrote:
    > ...z tym Aliorem. Trochę szkoda, bo mnie zaciekawili, a tu informacja w
    > stylu:

    To oni ?

    http://www.reuters.com/article/rbssFinancialServices
    AndRealEstateNews/idUSLH67419120081117

    Responding to newspaper reports about talks on 5.5 billion euros ($7
    billion) in net debt, Carlo Tassara said discussions with Italian
    banks about refinancing debt it had with foreign banks were under way.

    Zaleski, a French-Polish financier and Carlo Tassara's chairman, has
    been battered by the financial crisis as the value of his investments
    has fallen.

  • 5. Data: 2008-11-18 08:20:40
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "normund" <n...@g...com> wrote in message
    o.googlegroups.com...
    On 17 Lis, 20:16, pwz <p...@j...pl> wrote:
> [...]

    Zaleski, a French-Polish financier and Carlo Tassara's chairman, has
    been battered by the financial crisis as the value of his investments

    ta informacja jest na wielu serwisach, moga miec klopoty, ale bank w Polsce
    dziala jako osobna spolka pod naszym BFG, takze nie panikowalbym,
    szczegolnie jak gwarancje zostana podwyzszone do 50tys EUR dla depozytow.

  • 6. Data: 2008-11-18 11:05:23
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Krzysztof"
> [...]

    > Polsce dziala jako osobna spolka pod naszym BFG, takze nie
    > panikowalbym, szczegolnie jak gwarancje zostana podwyzszone do 50tys

    wg róznych zrodel Carlo Tassara ma dlug od 4.2 do 5.5 mld EUR
    a ich akcje podsumowali na ok 4 mld EUR
    Ten ich falstart u nas nie wrozy nic dobrego - mysle ze mogą dac duzy
    procent na 2 lata, bo na uregulowanie dlugow maja 18 mies :-)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2008-11-18 13:11:23
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message
> [...]
    > Ten ich falstart u nas nie wrozy nic dobrego - mysle ze mogą dac duzy
    > procent na 2 lata, bo na uregulowanie dlugow maja 18 mies :-)

    A nie zaczeli dobrze dzialac a na walutach poobnizali, pamietam na 12-mies
    podawali 5.5% w USD teraz 4.5%.
    Ludzie sa nieufni a takie informacje z pewnoscia im nie pomoga w zbieraniu
    depozytow.