  • 1. Data: 2004-09-02 10:30:12
    Temat: ekarta w Mbanku?
    Od: "peterb" <p...@p...pl>

    Czy ekarta moge placic na stronach inetowych za np, hotele czy bilety
    lotnicze
    nie lubia tam VE poptrzebuja VC i tak sie zastanawiam jak sie ma do tego
    ekarta...
    P.

  • 2. Data: 2004-09-02 10:55:40
    Temat: Re: ekarta w Mbanku?
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "peterb" <p...@p...pl> wrote in message
    > Czy ekarta moge placic na stronach inetowych za np, hotele czy bilety
    > lotnicze
    > nie lubia tam VE poptrzebuja VC i tak sie zastanawiam jak sie ma do tego
    > ekarta...

    Płace systematycznie eKarta, na razie wszyscy akceptowali.

    Vizvary

  • 3. Data: 2004-09-02 22:54:09
    Od: Konrad Zak <k...@n...prawo.uni.wroc.pl>

    peterb wrote:

    > Czy ekarta moge placic na stronach inetowych za np, hotele czy bilety
    > lotnicze
    > nie lubia tam VE poptrzebuja VC i tak sie zastanawiam jak sie ma do tego
    > ekarta...

    nie akceptowano ekarty na http://easyjet.com/ jakies 2-3 miesiace temu,
    to bylo moje pierwsze i jedyne z nimi doswiadczenie, nie wiem czy to
    stan stabilny i czy trwa do dzis... :-)

    pozdrawiam,
    --
    Konrad, Wroclaw