  • 1. Data: 2006-01-02 10:32:17
    Temat: eKonto, eurokonto plus...
    Od: "Jeff.8" <j...@w...pl>

    Witam

    Posiadam kredyt odnawialny w mBanku, w lutym mija rok od kiedy zostal
    zaciagniety. Planuje wkrotce podniesc jego kwote jednak Pani na
    infolinii powiedziala mi ze moze byc problem z uwagi na nieprawidlowe
    prowadzenie rachunku tj. przekroczenie limitu (zdarzylo sie moze ze 2
    razy o pare zlotych) oraz brak regularnych wplywow (moze 2 miesiace, nie
    wiecej). Wydaje mi sie ze kwestia jest do dogadania, lecz moze ktos mial
    podobna sytuacje i moze podzielic sie informacja?

    Mimo iz w mBanku nie place za prowadzenie konta kilka zlotych
    miesiecznie trace na przelewy (robie ich sporo). Zdarzylo mi sie tez
    wybierac pieniadze w bankomacie innego banku (w 80-tysiecznym miescie w
    ktorym czesto przebywam nie ma bankomatu Euronet), dlatego rozgladam sie
    za rachunkiem w innym banku i ciekawa oferta kredytowa. Poki co mam w
    reku oferte Eurokonto Plus. Jest o tyle ciekawa, iz w pakiecie otrzymuje
    pomoc w postaci ubezpieczenia od Elvia, pozyczka ekspresowa tez wyglada
    ciekawie, przelewy internetowe za darmo, duza siec bankomatow. Na minus
    - wysoka opłata za prowadzenie konta, w archiwum grupy przeczytalem
    takze o niekompetencji pracownikow w oddzialach, aczkolwiek musze
    przyznac iz sam nie odnioslem takiego wrazenia (mam jeszcze konto
    akademickie w PKO SA).

    Jakie sa wasze opinie i na oferte jakiego banku zwrocic uwage?

    pzdr
    Sebastian

  • 2. Data: 2006-01-03 09:57:28
    Temat: Re: eKonto, eurokonto plus...
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Poki co mam w
    > reku oferte Eurokonto Plus.

    Korzystam.

    > Jest o tyle ciekawa, iz w pakiecie otrzymuje
    > pomoc w postaci ubezpieczenia od Elvia,

    Nie korzystam.

    > pozyczka ekspresowa tez wyglada

    Nie korzystam.

    > ciekawie, przelewy internetowe za darmo,

    Korzystam, jestem zadowolony. Wewnątrzbankowe działają 24h/dobę (ale tak
    jest chyba w większości banków)

    > duza siec bankomatow.

    Korzystam, jestem zadowolony z lokalizacji i działania.

    > Na minus
    > - wysoka opłata za prowadzenie konta,

    Kto wie czy nie będzie wyższa -> patrz PKO BP

    > w archiwum grupy przeczytalem
    > takze o niekompetencji pracownikow w oddzialach,

    W oddziałach bywam tak rzadko, że nawet jeśli musze 2 razy do roku postać 30
    minut w kolejce, to nie jest to tragednia.

    Dla mnie oprócz dobrej lokalizacji bankomatów własnych i Euronetu oraz
    niestwierdzonego chyba nigdy niedziałania jakiejkolwiek sztuki,
    najważniejszą zaletą są conajmniej dobrze działające zlecenia stałe (nazwa
    nieadekwatna).

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 3. Data: 2006-01-03 10:59:15
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@N...gazeta.pl>

    O pakiecie pomocnym w Eurokoncie wyrazić się mogę bardzo pozytywnie.
    Działają profesjonalnie i szybko. Odszkodowania wypłacają praktycznie do
    tygodnia, a mają na to czas 14 dni. Miałem okazję korzystać z ubezpieczeń
    tego typu w innych bankach, gdzie ubezpieczycielem jest Warta. Tam proces
    rozpatrywania szkody był znacznie dłuższy. Elvia zwraca również koszty
    rozmów telefonicznych przy zgłaszaniu szkody i rozmowy z pracownikami Elvii
    (np. połączenia przychodzące w roamingu).
    Co do pożyczki ekspresowej nie mogę się wypowiedzieć, bo nie korzystam. Jak
    ona wygląda pod względem kosztowym w stosunku do pożyczki w eurokoncie?

  • 4. Data: 2006-01-03 21:13:03
    Od: Populares <n...@g...pl>

    "Jeff.8" wrote:

    > przyznac iz sam nie odnioslem takiego wrazenia (mam jeszcze konto
    > akademickie w PKO SA).

    Jeżeli PKO SA to Pekao SA, w którym masz eurokonto akademickie, czyli
    masz eurokonto Plus z inną etykietką i kosmetycznymi różnicami. Np.
    opłata za prowadzenie rachunku i wiele innych opłat obniżone o 50%. Poza
    tym to jest prawie to samo. Bezpłatnie dostajesz kartę Maestro, którą
    wypłacach bez prowizji w dość licznych bankomatach Pekao SA oraz
    Euronetu. Tylko nie wiem jak wygląda sprawa tego ubezpieczenia w Elvia
    itp, ale chyba podobnie - ?
    Umowę na dostęp przez Internet trzeba podpisać chyba osobiście w
    oddziale. Chyba, że Twój oddział jest jeszcze na starym systemie...
    Podobnie wydanie pierwszej karty - może wymagać udania się osobiście od
    banku.