  • Data: 2002-07-18 06:28:35
    Temat: + dla mBanku
    Od: "michalsz" <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj miałem problem - bankomat nie wydal mi pieniedzy, ale oddal karte.
    Drugi bankomat stwierdzil, ze wyczerpalem jyz limit wyplat na ten dzien
    (chcialem wyplacic 1000 zl). Sprawdzilem przez WAP, ze odliczono mi 1000 zl
    z dostepnych srodkow. Zadzwonilem na mLinie i mowie jak jest, ze bardzo duzy
    problem, bo pieniadze potrzebuje za dwie godziny.
    Po dwoch godzinach zadzwonil pan z banku i powiedzial, ze sprawa wyjasniona
    i moge pobrac pieniadze.
    Szczeze mowiac nie spodziewalem sie, ze tak szybko sprawe wyjasnia (choc
    zapewne tak wlasnie powinno byc).

    Michal