  • 1. Data: 2002-12-02 19:38:47
    Temat: dezinformacja w Union Investment
    Od: "Figaro" <f...@s...pl>

    Zgodnie z informacją zamieszczoną na stronach internetowych Union Investment
    chciałem otworzyć tam rejestr w celu zakupienia JU UniKorona Obligacje FIO.
    Jako wół pisze tam, że osoba fizyczna może otworzyć tam rejestr poprzez:
    "wypełnienie prostego formularza wydrukowanego z internetu i przesłanie go
    na adres Agenta Transferowego" . Zgodnie z procedurą, krok za krokiem
    wykonałem wszytkie czynności wymienione w celu otwarcia przedmiotowego
    rejestru tj.wydrukowałem formularz, wypełniłem wszystkie pola, skserowałem
    wymagane strony z dowodu osobistego i wysłałem listem poleconym na wskazany
    adres. Spokojnie czekałem na pisemne potwierdzenie otwarcia rejestru.
    Dzisiaj pod moją nieobecność miałem w domu telefon (na numer podany przeze
    mnie w formularzu) i prośbą o pilny kontakt. Chcąc nie chcąc zadzwoniłem do
    Warszawy na numer 022 ...... , gdzie po około 10 minutach rozmowy
    dowiedziałem się, że nie mogą otworzyć mi rejestru na podstawie przysłanego
    formularza i że w tym celu muszę udać się osobiście do wskazanego (czytaj:
    wybranego przez nich) Domu Maklerskiego - który nota bene jest oddalony od
    mojego miejsca zamieszkania 20 km. Udało mi się zachować kamienny spokój,
    choć wku.... się i to bardzo. Jak bym miał czas i ochotę biegać po Biurach
    Maklerskich, to juz dawno bym to zrobił. A zmarnowałem tylko czas spędzony
    przy komputerze, pieniądze (na znaczek i długą rozmowę telefoniczną w
    szczycie), a nic nie załatwiłem.
    Uważam że informacje podane na stronach Union Investment n/t otwarcia u nich
    rejestru są nierzetelne i wprowadzające w błąd. Jeżeli tak, to jak można
    podejść do pozostałech podawanych przez nich informacji, strategicznych z
    punktu widzenia inwestora. W moich oczach stracili wiarygodność i nie odważę
    się powierzyć im swoich pieniędzy.
    Figaro

  • 2. Data: 2002-12-02 20:13:29
    Temat: Re: dezinformacja w Union Investment
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asgcou$qk5$1@news.tpi.pl, Figaro wrote:
> [...]
    > otworzyć tam rejestr poprzez: "wypełnienie prostego formularza
    > wydrukowanego z internetu i przesłanie go na adres Agenta

    Dziwne, ja tak zrobilem bez problemow.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-12-02 21:38:18
    Od: Andrzej Nowak <a...@a...net>

    Ja również.

  • 4. Data: 2002-12-02 22:34:40
    Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl>

    Andrzej Nowak wrote:

    > Ja również.
    i ja, pare miesiecy temu, jednoczesnie zrobilem minimalna wplate 'dla testu'
    systemu i wszyskto jest ok.
    note bede, weidze,z e juz powaznie przymierzaja sie do zlecen internetowych,
    bo w www.efund.com.pl sa juz wymienieni jako 'w przygotowaniu'

    pozdrawiam,

    Nik

  • 5. Data: 2002-12-02 23:59:34
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Figaro" <f...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wybranego przez nich) Domu Maklerskiego - który nota bene jest oddalony od

    Ja otwierałem (dość dawno temu) właśnie robiąc tak jak ty. I nie było najmniejszego
    problemu.
    Czy oni czasem nie mieli "interesu" abyś cię "zdenerwować"? (czytaj: wysłać do tego
    konkretnego Biura)
    Może należy na ręce ichniego dyrektora wysłać paszkwil opisujący w/w sytuację i żądać
    rekompensaty?