    From: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: deutsche bank - porażka
    Date: 4 Apr 2006 21:55:02 +0200

    Witam,
    Chciałbym przestrzec wszystkich, którzy zamierzają korzystać z usług deutsche
    bank poprzez ich &#8222;serwis&#8221; internetowy. Kiedy kilka lat temu zakładałem
    tam konto
    było wszystko ok. działało super, bez bajerów ale logicznie i solidnie.
    Ostatnimi czasami niestety wszystko się zmieniło, np. zlecenia zaczynały się
    wykonywać nie w sposób chronologiczny, tzn. jeśli rozwiązuje najpierw lokatę a
    potem robie przelew to dotychczas najpierw rozwiązywała się lokata a potem robił
    przelew, a teraz jest to zupełnie losowe. Nagminnie znikają informację o
    wykonywanych operacjach, np. gdy zostanie odrzucony przelew (z powodu braku
    środków), a następnie tego samego dnia wykona się następny przelew na to samo
    konto, z tą samą kwotą i tym samym tytułem przelewu, to znika informacja o
    odrzuconym przelewie. Dopiero interwencja telefoniczna pomaga i pojawia się na
    liście (pewnie fachowcy tego profesjonalnego banku robią updaty ręczenie w sqlu.
    ;) To było by jeszcze nic, ale dzisiaj to już przegięli. Przez weekend była
    jakaś konserwacja systemy czy coś w tym stylu. Dzisiaj tak, przelew z jednego
    konta w db-24 na drugie działa, potem dwa zlecenia założenia lokat i 2 przelewy
    na zewnątrz, zrealizowane zupełnie losowo w ten sposób, że na mniejsza kwotę
    zlecenie założenia lokaty zostało odrzucone, jeden przelew zrealizowany, drugi
    nie, na większa kwotę lokata zrealizowana z tym, że pojawia się na liście lokat
    z kwota lokaty równą zero &#61514;. Porażka kompletna. Do tego mam konto na siebie i
    żonę, dotychczas pokazywały się dwa imiona i nazwisko na każdym wydruku (jako
    właściciel rachunku), dzisiaj widnieje tylko imię żony, może przestałem być
    właścicielem. Pani na infolinii jest bezradna (nie dziwię się jej) i mówi, że
    dopiero jutro da się cos zrobić. Ogólnie porażka kompletna i lekceważenie
    klienta. Tak, że jeszcze raz stanowczo odrazam.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

    PS
    Możecie polecić jakiś fajny bank do prowadzenia ror i rachunku firmy, musi mieć
    obsługę przez internet która działała by nie tylko pod windows i jakieś normalne
    zabezpieczenia a nie proszę wpisac literke 4, 8 i 12 ;)