  • 1. Data: 2013-02-19 12:51:43
    Temat: debetówka SYNC oszczędnościowe
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    zamówiłem debetówkę do oszczędnościowego
    konta w SYNC - i mam pytanie do praktyków:

    ile będę miał dostępnych bezprowizyjnych
    wypłat z rachunku: jedną czy dwie?

    chodzi mi o to, czy jeśli najpierw zlecę
    przelew internetowy, a kilku dniach
    pójdę z kartą do bankomatu, to czy bank
    policzy mi prowizję od wypłaty kartowej?

    i czy z debetówką do oszczędnościowego
    wiążą się jakieś przykre niespodzianki,
    haczyki, na co uważać?

  • 2. Data: 2013-02-19 16:51:12
    Temat: Re: debetówka SYNC oszczędnościowe
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    > i czy z debetówką do oszczędnościowego
    > wiążą się jakieś przykre niespodzianki,
    > haczyki, na co uważać?

    konkretnie, interesuje mnie, czy opłata 3zł
    będzie pobierana, jeśli karty nie aktywuję.

    najbardziej interesuje mnie odpowiedź osoby
    która ma od jakiegoś czasu (np. 2-3 miesiące
    taką kartę i (jeszcze) jej nie aktywowała.