  • 31. Data: 2009-03-11 07:25:21
    Temat: Re: czy urząd skarbowy ma wgląd do operacji na moim prywatnym koncie
    Od: Pete <n...@n...com>

    witek pisze:

    > Jakich własnych?
    > Wykonującemu nalezy się zapłata za wykonaną robotę, nawet jeśli
    > zamawiający odstąpił od umowy, więc nie do końca takich własnych.

    Nawet, jeśli powstał bubel niezgodny z zamówieniem?

    Gdyby stolarz prowadził działalność, to podpadałby pod szereg ustaw
    regulujących relacje konsument <> sprzedawca.

    W tej sytuacji, jedyne co może konsument, to próba odzyskania pieniędzy
    szantażem.

    Jak widać, szara strefa ma też swoje minusy.

    --
    Pete

  • 32. Data: 2009-03-11 07:56:31
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 10 Mar 2009 17:38:22 +0000, Samotnik napisał(a):

    > Obroty i stany to chyba jeszcze nie historia rachunku?

    A z czego składa się historia rachunku?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 33. Data: 2009-03-11 15:57:42
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 11.03.2009 Olgierd <n...@n...problem> napisał/a:

    > A z czego składa się historia rachunku?

    Ja to rozumiem tak, że obrót na rachunku np. za 2008 rok to 10000 wpływów i
    5000 rozchodów, a stan to +5000 zł.
    --
    Samotnik

  • 34. Data: 2009-03-11 18:17:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Pete wrote:

    > Nawet, jeśli powstał bubel niezgodny z zamówieniem?

    a powstał? czy raczej zamawiający zmienił zdanie.

  • 35. Data: 2009-03-11 19:41:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    witek pisze:

    > a powstał? czy raczej zamawiający zmienił zdanie.

    To zapewne zależy od punktu siedzenia.
    Wg zamawiającego - bubel niezgodny z zamówieniem.
    Wg wykonawcy - zamawiający zmienił zdanie.
    :)

    --
    Pete

  • 36. Data: 2009-03-11 21:26:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kashmiri" <x...@g...com> writes:

    > O to chodzi. Nie chodzi o to, że gościu doniesie (bo teoretycznie ma
    > taki obowiązek),

    Naprawde ma? Chyba tylko pracownicy "rzadu" czy jakos tak?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 37. Data: 2009-03-12 13:13:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Pete wrote:

    > To zapewne zależy od punktu siedzenia.
    > Wg zamawiającego - bubel niezgodny z zamówieniem.
    > Wg wykonawcy - zamawiający zmienił zdanie.
    > :)

    Nie zależy.
    Jeśli zamawiający uważa, że to bubel to się opisuje co wg niego jest
    bublem i wykonawca ma to poprawic.

  • 38. Data: 2009-03-12 15:06:37
    Od: Pete <n...@n...com>

    witek pisze:

    > Nie zależy.
    > Jeśli zamawiający uważa, że to bubel to się opisuje co wg niego jest
    > bublem i wykonawca ma to poprawic.

    Zamowilem przeciez szafe, a pan mi wciska stol!

    I tak to w tym przypadku wyglada.

    --
    Pete