  • 1. Data: 2010-08-31 23:34:35
    Temat: czy konto CitiKonto po obudzeniu będzie głodne? :)
    Od: b...@o...pl

    dawno temu chyba w czerwcu 2008 założyłem sobie
    konto osobiste w Citku Handlowym, ROR PLN
    ROR-y walutowe, oszczędnościowe PLN i walutowe
    itd. Miało toto nic nie kosztować,

    Rok 2009 banki podnoszą opłaty idę do Citka
    i próbuję zamykać te konta i słyszę: "a po co?
    przecież one śpią i jeść nie wołają?!"

    teraz zamierzam te konto "przebudzić", wpłacić
    1500zł, więc opłata sie nie będzie naliczać, ale...

    jak bardzo głodne jest takie konto po przebudzeniu?
    policzy mi 7zł x 27 miesięcy? zeżre na śniadanie 189zl?
    tzn. policzy "tylko" za "prowadzenie"?
    policzy mi 10zł x 27 miesięcy? zeżre na śniadanie 189zl?
    tzn. policzy "tylko" za "prowadzenie" i za "debetówkę"?

    czy zatem warto budzić te konto czy niech śpi dalej?

  • 2. Data: 2010-09-01 07:26:43
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > itd. Miało toto nic nie kosztować,
    >
    > Rok 2009 banki podnoszą opłaty idę do Citka
    > i próbuję zamykać te konta i słyszę: "a po co?

    to idź i upenij się że nie masz na ruch rachunkach salda ujemnego (bo w
    życiu jest tak że nawet jak coś śpi to spala kalorie :) )

  • 3. Data: 2010-09-05 22:46:02
    Od: b...@o...pl

    > to idź i upenij się że nie masz na ruch rachunkach salda ujemnego (bo w
    > życiu jest tak że nawet jak coś śpi to spala kalorie :) )

    okazało sie że Citek nie spalił ani jednego grosika :)
    wieczna chwała jankeskiej bankowości :)

    ps 1): wyciągi generują sie 12go i nikt mi nie chce
    tego zmienić, naprawdę nie da się?

    ps 2): założyłem superoszczędnościowe (warunek darmowości
    to wpływy na ROR 1500,01 zł) i obawiam się czy oni liczą
    miesiące normalnie czy po anglosasku :)

    znaczy od 1 września do 30 września czy od wyciągu do wyciągu?
    Bo jeśli od wyciagu do wyciągu a wpływ 15-go Citi zeżre 30,00zł :(