  • 11. Data: 2012-05-24 19:40:20
    Temat: Re: karta prepaid w funtach
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jpjj9b$dhr$1@inews.gazeta.pl>, gral <n...@e...pl> wrote:

    > to bank sprzedaje na allegro :)

    A, juz widze...

    > a doladowujesz ja przelewem, dostajesz numer konta i kupujesz gdzies,
    > gdzie maja konto w WBK, zeby przelew byl za free, chocby w Walutomacie
    > (pewnie w Cinkciarzu tez)
    No, tak, ale ta karta niczym sie od cienkciarza nie rozni te same limity
    (130 funtow.transakcja) i cena (15zl). Do tego jakas oplata miesieczna
    za niekorzystanie z karty... Czy w cinckciarzu tez jest jakas oplata
    mieisieczna?

    A co wynika z punktu 17 regulaminu:
    'Transakcje internetowe dokonywane u Akceptantow majacych siedzibe poza
    granicami PL sa trktowane jako transakcje zagraniczne' ?

    --
    TA

  • 12. Data: 2012-05-26 20:11:53
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 21 May 2012 11:11:44 -0700 (PDT), Krzysiek wrote:

    > Polecilbym tez Polbank ale teraz maja zepsuta oferte i nie da sie miec
    > karty bez oplat (jesli sie nie ma jakies z 'dawnych czasow').

    Da się, tylko trzeba wziąć kredyt odnawialny oferowany pod nazwą Kredyt
    Bezpieczny. Jeśli nie korzysta się z limitu kredytowego to konto i karta są
    bezpłatne.

    http://www.polbankefg.pl/kredyt-gotowkowy/kredyt-bez
    pieczny/ile-kosztuje-kredyt.html

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 13. Data: 2012-05-27 23:30:44
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <7...@g...c
    om>,
    Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > Polecilbym tez Polbank ale teraz maja zepsuta oferte i nie da sie miec karty
    > bez oplat (jesli sie nie ma jakies z 'dawnych czasow'). pozostaja karty
    > kredytowe ale to juz zalezy czy ktos chce kredytowa czy nie. wedlug mnie przy
    > regularnym splacaniu znacznie wygodniejsze od pre-paida.

    Bez jaj, wyplacanie z bankomatu z KK jest jakos malo sensowne...

    --
    TA

  • 14. Data: 2012-05-28 01:40:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <7...@g...c
    om>,
    Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    > kredytowe ale to juz zalezy czy ktos chce kredytowa czy nie. wedlug mnie przy
    > regularnym splacaniu znacznie wygodniejsze od pre-paida.

    Ale KK srednio nadaje sie do wyplat z bankomatu...

    --
    TA

  • 15. Data: 2012-05-28 01:50:22
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam, raz jescze

    > a doladowujesz ja przelewem, dostajesz numer konta i kupujesz gdzies,
    > gdzie maja konto w WBK, zeby przelew byl za free, chocby w Walutomacie
    > (pewnie w Cinkciarzu tez)

    No, tak, ale ta karta WBK Prepaid niczym sie od cienkciarza nie rozni
    - te same limity (130 funtow/transakcja) i cena (15zl). Do tego jakas
    oplata miesieczna za niekorzystanie z karty...
    Czy w 'cinckciarzu' tez jest jakas oplata miesieczna jak w WBK????

    I co wynika z punktu 17 regulaminu:

  • 16. Data: 2012-05-29 10:46:43
    Temat: Re: cinkciarz.pl - karta prepaid w funtach
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On May 15, 4:34 am, T...@s...in.the.world wrote:
> [...]
    ch/walutowych/funt...

    > No, ale w tym celu musze zakladac kolejny rachunek :-(
    > Chyba ze te chodzi ci o prepaid.

    A co jest złego w założeniu rachunku który nie ma opłat za
    prowadzenie?
    Wpadasz na chwilę do oddziału BZWBK, machniesz parę podpisów i już
    więcej się nie martwisz tym kontem, opłat za prowadzenie samego
    walutowego brak.

    Zauważ że mająć kartę prepaid, jak na nią wpłacisz a potem Ci się coś
    odwidzi, albo akceptant odrzuci kartę, to już z niej tak prosto ani
    tanio nie wypłacisz. Właściciwie w ogóle z niej nie wypłacisz inaczej
    niż z dużą prowizją i stratą na kursie z bankomatu.

    A z kontem GBP w BZWBK logujesz się na stronę, pyk i przelew do
    Walutomatu i masz kasę spowrotem w PLN po dobrym kursie.

  • 17. Data: 2012-05-31 21:51:26
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <4...@f...go
    oglegroups.com>,
    Miernik <p...@p...miernik.name> wrote:

    > A co jest złego w założeniu rachunku który nie ma opłat za
    > prowadzenie?

    Ale tam sa oplaty za prowadzenie.
    Jesli wplywy miesieczne nie przekrocza 1000zl.

    --

    TA

  • 18. Data: 2012-06-01 06:43:00
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On May 31, 9:51 pm, T...@s...in.the.world wrote:
    > Ale tam sa oplaty za prowadzenie.
    > Jesli wplywy miesieczne nie przekrocza 1000zl.

    To dotyczy tylko kont złotówkowych.

    Możesz założyć samo konto w GBP, bez zakładania złotówkowego, i wtedy
    nie będzie żadnych opłat za prowadzenie konta, jedynie 5 GBP rocznie
    za tą kartę MasterCard.
    Konto złotówkowe możesz mieć w innym banku i z niego wpłacać do na
    http://www.walutomat.pl/ a stamtąd funty na konto GBP w BZWBK.