  • 1. Data: 2012-05-08 14:57:22
    Temat: kredyt hipoteczny w jakim banku
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    staram sie o kredyt na zakup działki budowlanej, na razie zrobiłem
    rozeznanie w eurobanku (mam tam konta) w mbanku (tez mam konta) iw
    .....banku spółdzielczym w mojej wiosce :)) i jestem w szoku przy kredycie
    60 tys zł koszty kredytu w eurobanku i mbanku sa 3 razy wieksze niz w
    spółdzielczym. Przed uruchomieniem kredytu w banku spoldzielczym (w ktorym
    konta nie mam zeby było smieszniej) chciałbym sie jeszcze Was poradzić, czy
    polecicie jakies banki z tanim kredytem hipotecznym?

  • 2. Data: 2012-05-08 15:20:13
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w jakim banku
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konta nie mam zeby było smieszniej) chciałbym sie jeszcze Was poradzić,
    > czy polecicie jakies banki z tanim kredytem hipotecznym?

    Robiłem rozeznanie rok temu więc szczegółowe wyniki pewnie już mało
    aktualne.
    Generalnie było tak, że jak niższa marża to wyższa prowizja - logiczne.
    BZWBK należał do grupy niska marża (0,99%) i wysoka prowizja (2..3%), ale
    odkryłem, że na wszystkie targi mieszkaniowe (jest ich dużo) jechali z
    promocją prowizja 0%.
    Skorzystałem z tej opcji.
    Czy w tym roku też tak mają to nie wiem.
    P.G.

  • 3. Data: 2012-05-08 18:37:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > staram sie o kredyt na zakup dzia?ki budowlanej, na razie zrobi?em
    > rozeznanie w eurobanku (mam tam konta) w mbanku (tez mam konta) iw
    > ......banku sp?dzielczym w mojej wiosce :)) i jestem w szoku przy kredycie
    > 60 tys z? koszty kredytu w eurobanku i mbanku sa 3 razy wieksze niz w
    > sp?dzielczym. Przed uruchomieniem kredytu w banku spoldzielczym (w ktorym
    > konta nie mam zeby by?o smieszniej) chcia?bym sie jeszcze Was poradzi?, czy
    > polecicie jakies banki z tanim kredytem hipotecznym?

    mogę Ci wyliczyć zdolność kredytową i pomóc dobrać odpowiedni bank, ale
    będę potrzebował kilka danych finansowych

    podaj email to napiszę co jest potrzebne do wyliczenia zdolności

    --
    pozdrawiam
    RobertS