  • Data: 2010-01-04 11:15:44
    Temat: [ciekawostka] Karta z chipem w terminalu
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dla mnie ciekawostka, ale być może dla innych nie. Płacąc ostatnio w
    sklepie zauważyłem dziwną rzecz. Pani włożyła do terminala kartę chipową,
    ale do góry nogami (paskiem do góry) i transakcja poszła bez problemu.
    Nie jest to oczywiście, nie wiadomo co, ale ja osobiście nie widziałem,
    że terminal ma obustronny czytnik dla chipów.

    Xenocide