  • Data: 2010-01-04 17:53:28
    Temat: Re: [ciekawostka] Karta z chipem w terminalu
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 04 Jan 2010 17:22:22 +0100, Valdi napisał(a):

    > Tesco? Ja pierdziele koniec świata się zbliża - Pekao dało swoim
    > terminalom posmakować chip! :O

    Jak tak sobie jeszcze raz przypominam, po tym co napisałeś powyżej ...
    Stałem z kolegą i rozmawiałem, w sumie pamiętam tylko ten widok karty do
    góry kołami. Mogło być tak, że Pani pociągnęła z paska i kartę sobie
    tylko w czytniku umieściła, dla wygody, a mi tylko ten widok karty utkwił
    i nic więcej. I to chyba jest najbardziej prawdopodobna wersja, coś mi
    się wydaje.

    --
    xbartx