  • 71. Data: 2008-02-23 19:11:05
    Temat: Re: bezsens podstawowej funkcjonalnosci KK
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Bedziesz moze mial mozliwosc przesledzic w sklepie operacje "zniszcz
    > karte" :))

    Ale co to ma byc "zniscz karte" ? Na jakiej podstawie sprzedawca jest
    upowazniony do zniszczenia NIE SWOJEJ karty ? Jak mu sie pojawi napis
    "walnij kogos w ryj" to oznacza, ze moze bezkarnie komus przywalic ?

    --
    Mithos

  • 72. Data: 2008-02-23 19:17:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Lut, 20:11, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Ale co to ma byc "zniscz karte" ? Na jakiej podstawie sprzedawca jest
    > upowazniony do zniszczenia NIE SWOJEJ karty ? Jak mu sie pojawi napis
    > "walnij kogos w ryj" to oznacza, ze moze bezkarnie komus przywalic ?

    Nie wiem. Na filmach widzialem :))

    Przy wypuklych taki komunikat ma o tyle sens, ze zablokowana karta
    moze jeszcze byc ewentualnie wykorzystywana w zelazku.

  • 73. Data: 2008-02-23 19:23:10
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Ale co to ma byc "zniscz karte" ? Na jakiej podstawie sprzedawca jest
    > upowazniony do zniszczenia NIE SWOJEJ karty ? Jak mu sie pojawi napis
    > "walnij kogos w ryj" to oznacza, ze moze bezkarnie komus przywalic ?

    Chyba chodziło o operację "zatrzymaj kartę". Nie pozwolę jej zatrzymać, bo
    zbieram te plastiki. Zabiorę ją sprzedawcy i zapłacę jakąś inną. I tyle. :-)

    W sumie to ciekawe czy ING się posunie do dobrowolnego pomniejszenia ilości
    wydanych kart w imię jakichś umownie przyjętych regułek. Jak do tej pory
    chyba nikt na grupie nie napisał żeby mu zastrzegli.

    marekz

  • 74. Data: 2008-02-23 19:24:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Przy wypuklych taki komunikat ma o tyle sens, ze zablokowana karta
    > moze jeszcze byc ewentualnie wykorzystywana w zelazku.

    To gdziekolwiek jeszcze stosuja tzw. zelazko ?

    --
    Mithos

  • 75. Data: 2008-02-23 19:25:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):

    > Chyba chodziło o operację "zatrzymaj kartę". Nie pozwolę jej
    zatrzymać, bo zbieram te plastiki. Zabiorę ją sprzedawcy i zapłacę jakąś
    inną. I tyle. :-)

    To na jakiej podstawie sprzedawca moze zatrzymac nie swoja karte ?

    > W sumie to ciekawe czy ING się posunie do dobrowolnego pomniejszenia
    ilości wydanych kart w imię jakichś umownie przyjętych regułek. Jak do
    tej pory chyba nikt na grupie nie napisał żeby mu zastrzegli.

    W razie czego, daj znac :)

    --
    Mithos

  • 76. Data: 2008-02-23 19:38:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Podobno zdaza sie w samolotach.
    > Niedawno tez czytalem, ze ktos placil w Afryce (i to Murzyni
    > akceptowali wylacznie KK Citi - innych ni echcieli przyjmowac)

    :D

    Ja pisalem o PL, a nie o samolotach w Afryce :)

    --
    Mithos

  • 77. Data: 2008-02-23 19:42:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

  • 78. Data: 2008-02-23 19:52:27
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > To na jakiej podstawie sprzedawca moze zatrzymac nie swoja karte ?

    Chyba jest to tak ustawione, że karta jest własnością banku. Klient jest
    tylko jej użytkownikiem. I to centrum autoryzacyjne banku wydaje polecenie
    zatrzymania plastiku. Ale to i tak w niczym nie pomoże sprzedawcy. :-)

    > W razie czego, daj znac :)

    No ba. Wiadomo, że od razu o tym wydarzeniu napiszę. Jeszcze zanim następną
    kartę spróbuję przenieść do ING w miejsce tej potencjalnie zastrzeżonej.

    marekz

  • 79. Data: 2008-02-23 19:55:14
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:fpptca$9at$1@news.onet.pl> Mithos wrote:

    > :D
    >
    > Ja pisalem o PL, a nie o samolotach w Afryce :)

    W taksówkach w DC ;)

    --
    Imka
    -2000 Header {Organization: http://groups.google.com}

  • 80. Data: 2008-02-23 19:56:55
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > krzysztofsf napisał(a):

    krzysztofsf, z jakiego serwera korzystasz, bo za pośrednictwem news.tpnet.pl
    nie widzę Twoich postów, wygląda jakby Mithos gadał sam ze sobą. :-)

    marekz