  • 1. Data: 2006-01-07 11:10:45
    Temat: bankomat w Polsce, a karta debetowa z USA
    Od: "fraza" <f...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów,

    Chciałbym się dowiedzieć dla znajomego (ktory przyjechał na pewien czas do
    kraju),
    z których bankomatów w Polsce można wypłacać pieniądze z karty debetowej
    (PREMIER BusinessCard (MasterCard)), konto w Stanach Zjednoczonych, waluta
    USD.

    Ogólnie jak wygląda sprawa z prowizją od takiej tranzakcji ( - w Stanach
    właścicielowi tej
    karty jest pobierana opłata $1 ). Może to głupie pytanie :))) , ale czy są
    jakies bankomaty
    walutowe ? :>

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-07 11:30:54
    Temat: Re: bankomat w Polsce, a karta debetowa z USA
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

> [...]
    > właścicielowi tej
    > karty jest pobierana opłata $1 ). Może to głupie pytanie :))) , ale czy są

    Czyzby to byla karta debetowa PayPala?? Bo tez ma napis Premier BusinessCard :)
    Generalnie pobiora tez $1, ale przewalutuja USD na PLN, chyba, ze na lotnisku
    wyplacisz w bankomacie EUR i przewalutuja USD na EUR.

  • 3. Data: 2006-01-07 11:35:54
    Od: "icoteraz" <i...@p...onet.pl>

    Ja mam karte PayPala z USA i wybieram kase z bankomatow z napisem CIRRUS.
    (praktycznie wszedzie)

    Nie istnieja bankomaty walutowe w Polsce.

    Kurs jest praktycznie taki sam jak w kantorach i nie ma zadnych prowizji.
    (oprocz tego dolara, ktory zabiera mi PP)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-01-07 11:43:24
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Nie istnieja bankomaty walutowe w Polsce.

    A ten stojacy na lotnisku Okecie to fatamorgana?

  • 5. Data: 2006-01-07 12:21:22
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A ten stojacy na lotnisku Okecie to fatamorgana?

    i zeby nie bylo niedomowien to stoi on w strefie ogolnodostepnej (hala
    odlotow) a nie WOC